Registracija Prijava preko FB
ALO intervju
ALO intervju
18.04.2018, 07:00

Gvozdenović platio 830.000 dinara dva intervjua

č: | fb:

Gradonačelnik Valjeva Slobodan Gvozdenović je novcem iz gradske kase platio 830.000 dinara dva intervjua objavljena u novembru prošle godine u dnevnom listu ALO i na portalu Srpskog telegrafa.

 

Intervju sa Slobodanom Gvozdenovićem koji je objavljen u dodatku dnevnih novina ALO pod naslovom "Srpska opozicija je kao folklorna sekcija", plaćen je 540.000 dinara. 

Kartica

Kartica

 

"Dnevne novine ALO imaju obavezu da objave dodatak Upoznaj Srbiju u kome će informisati javnost o radu i aktivnostima grada Valjeva i predstaviti Valjevo u svim aspektima obavljanja svojih nadležnosti", precizirano je u ugovoru o pružanju usluga promocije koji su potpisali Gvozdenović i direktor dnevnih novina ALO.

 

Osim toga što je platio intervju umesto usluge promocije Valjeva, kako je precizirano u ugovoru, gradonačelnik je prekršio Zakon o javnim nabavkama s obzirom na to da vrednost usluge koja je plaćena iz budžeta premašuje iznos od 500.000 dinara! 

Srpski telegraf intervju

Srpski telegraf intervju

 

"Dovešćemo u Valjevo najveće srpske biznismene", naslov je drugog intervjua u novembru, ovj put na portalu Srpskog telegrafa, koji je gradonačelnik platio 290.000 dinara iz budžeta grada Valjeva.

 

Za razliku od ugovora o pružanju usluga promocije u dnevnim novinama ALO, ovog puta je potpisan ugovor o nabavci informativnih usluga.

 

Predmet ugovora, koji je Gvozdenović potpisao sa Medijskom mrežom doo (Srpski telegraf) je "pružanje usluga mesečnog redakcijskog praćenja, što podrazumeva pripremu i izradu informativnih materijala i plasiranje sadržaja u dnevnim novinama Srpski telegraf u cilju upoznavanja šire javnosti o aktivnostima Grada".

 

Gradonačelnik "širu javnost o aktivnostima Grada" upoznaje plaćajući 830.000 dinara dnevnim novinama i portalu, dok pojedinim valjevskim novinarima ne želi da odgovori na pitanja o aktivnostima Grada upućujući ih da pitanja, na koja nikada ne odgovara, dostave mejlom.

 

Takođe, gradonačelnik većini valjevskih novinara ne obezbeđuje informacije i ometa njihov rad, a istovremeno se ugovorom sa dnevnim novinama ALO "obavezuje da obezbedi sve potrebne informacije i neometanu realizaciju dodatka u novinama!".

 

"Samoreklamerstvo" 

 

Podsećanja radi, 2011. godine kada je Slobodan Gvozdenović bio opozicioni odbornik GG Pobeda za Valjevo, žestoko je za skupštinskom govornicom napao tadašnjeg gradonačelnika Zorana Jakovljevića (DS) zbog toga što novcem građana Valjeva plaća "samoreklamerstvo".

 

"Veliki privredni, naučni i kulturni potencijali Valjeva", glasio je naslov intervjua Zorana Jakovljevića koji je objavljen u novembru 2011. u nedeljniku NIN.

 

Gvozdenović je najoštrije osudio Zorana Jakovljevića da "novac građana troši na ličnu promociju, umesto da taj uludo bačen novac potroši na nešto pametnije!".

"Takvo bahato ponašanje nećemo trpeti i tolerisati, borićemo se protivu vas koji krčmite narodne pare", poručio je pre sedam godina opozicioni odbornik Slobodan Gvozdenović.

 

Pritom nikada nije dokazao da je intervju u NIN-u plaćen iz budžeta Valjeva.

 

 

Aktuelno

Trening KK Metalac (foto: Đorđe Đoković)
Sportski vikend Pre 2 sati 48 minuta

Nova pobeda KK Metalac

Valjevski košarkaši dobili su i treću kontrolnu utakmicu u pripremama za novu sezonu u KLS. Čačanski srpskoligaš Železničar pobeđen je sa 108:60... Fudbaleri Budućnost-Krušika igrali su 1:1 sa...

Prvaci na poligonu (foto: Ana Perić)
Smanjiti korišćenje automobila Pre 1 dan 3 sati

"Evropska nedelja mobilnosti" u Mionici

I u Mionici je obeležena Evropske nedelja mobilnosti. Cilj ove manifestacije je da se akcijama, ali i da se konkretnim merama smanji korišćenje automobila i poboljšaju uslovi za javni saobraćaj,...

JKP Polet (foto: Đorđe Đoković)
Bez rešenja za višegodišnjeg gubitaša 21.09.2018

Gubitak Poleta dostigao 14,3 miliona dinara

Ukupan gubitak JKP Polet, koje gazduje valjevskim pijacama, iznosi 14,3 miliona dinara. Finansijski izveštaj ovog javnog preduzeća za 2017. godinu nije potvrdio nezavisni revozor nego se u svom...  · 1 komentar