Hisense Europe  (foto: Hisense)
Hisense Europe (foto: Hisense)
13.01.2023, 08:05

Hisense Europe ulaže resurse u razvoj zaposlenih i neguje kulturu usavršavanja

č: | fb:

Hisense Europe, deo Hisense grupe, kontinuirano radi na jačanju koncepta kompanije koja uči, promoviše kulturu širenja znanja, podržavajući tako globalnu strategiju rasta cele Hisense grupe. Od oko 10.000 zaposlenih u grupi, čak 7.000 svake godine pohađa različite edukacije i obuke, u šta se ulaže skoro milion evra godišnje.

 

- U Hisense Europe nastojimo da, kao međunarodna grupa, povežemo različite poslovne kulture i osnažimo zajednički korporativni identitet, razvijajući istovremeno kulturu kontinuiranog usavršavanja za postizanje poslovnih i strateških ciljeva, uz ulaganje u karijere i lični razvoj zaposlenih - objašnjava Stanka Pejanovićpotpredsednica Hisense Europe i dodaje:

 

- U svojoj strategiji globalizacije, Hisense se oslanja na inovativne pristupe, tehnologiju, proizvode i usluge, što se može obezbediti samoulaganjem u znanje i kontinuiranim razvojem naših kadrova za uspešno poslovanje u izazovnom međunarodnom okruženju.

 

Proces globalizacije Hisensa ušao je u novu fazu koja postavlja nove izazove za pozicioniranje brenda, model rasta i razvoja, i tu obrazovanje i razvoj talenata igraju ključnu ulogu.

 

 - U ovoj fazi, Hisense ima tri nova ambiciozna cilja - rekao je dr Lan Lin, predsednik Hisense grupe i dodao:

 

- Za tri godine, širom sveta, podigli smo brend na mnogo viši nivo, fokusirajući se na pametnu i zelenu tehnologiju. Uspostavili smo pojednostavljenu i efikasniju organizacionu strukturu i formirali ambiciozan globalni plan razvoja talenata.

 

Pored toga, Hisense će staviti veći naglasak na održivi i niskougljenični razvoj kroz razvijanje nove infrastrukture i superiorne proizvodnje.

 

Zahvaljujući akviziciji Toshiba TV, Gorenja i Sandena, Hisense sada ima ukupno 66 kompanija i predstavništava van Kine, 23 centra za istraživanje i razvoj i 31 industrijski park širom sveta, sa ukupno blizu 100.000 zaposlenih.

 

Prema prvim procenama, prihod od prodaje Hisense grupe će se povećati sa 18,1 milijarde dolara u 2018. na 27 milijardi dolara u 2022. Konkurentnost proizvoda, otpornost lanca snabdevanja i napredna proizvodnja brzo se poboljšavaju. Sa Hisensovim B2B poslovanjem – uključujući inteligentni transport, pametne medicinske i komercijalne displeje – grupa je takođe nastavila da se širi u inostranstvo i uspostavlja novi sektor rasta. Prema Ipsosu, prepoznatljivost brenda Hisense brzo raste, sa složenom godišnjom stopom rasta od 10 posto širom sveta.

 

Hisense Europe

Hisense Europe (Foto: Hisense)

Kao sponzor nedavno održanog Svetskog prvenstva u fudbalu 2022. u Kataru, kompanija je ponudila zaposlenima posebnu priliku: da u nekoliko rečenica opišu svoju ideju o uređaju ili usluzi koja bi revolucionarno uticala na naše domove u narednih 5 do 10 godina. Ideje je ocenjivala stručna komisija, a od plasiranih finalista odabrano je šest zaposlenih sa najboljim idejama. Za njih je priređena nezaboravna poslovna avantura u Kataru, krunisana gledanjem utakmice Svetskog prvenstva u fudbalu.

 

Učeći o poslovanju Hisensa na inostranom tržištu i njegovim posebnostima, zaposleni su istraživali Katar i kao VIP gosti gledali fudbalsku utakmicu Svetskog prvenstva. Sa takvim jedinstvenim mogućnostima Hisense radi na prepoznatljivosti i razlikovanju od drugih kompanija, dok istovremeno motiviše zaposlene da razmišljaju inovativno, proširuju svoje horizonte i uče o globalnim dimenzijama kompanije.

Aktuelno

Postavljanje LED rasvete (foto: Kolubarske.rs)
Modernizacija i ušteda Pre 3 sati 22 minuta

U toku je zamena svetiljki novom LED rasvetom

U Valjevu je u toku postavljanje LED rasvete najsavremenije generacije koja će zameniti postojeće stare živine svetiljke. Do sada je zamenjeno preko 9000 od 11.782 svetiljke koliko je predviđeno...