Ivana Vasić, Bojana Perić i Vladimir Bošković  (foto: Đorđe Đoković)
Ivana Vasić, Bojana Perić i Vladimir Bošković (foto: Đorđe Đoković)
12.11.2019, 07:50

Dani domaćih u novembru u znaku "Carnexa" i "Nexta"

č: | fb:

"Dani domaćih", kampanja vajevskog Europroma  u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u novembru.

 

Proizvode kompanija Carnex i Next u svim maloprodajnim objektima Europroma potrošači će moći da pazare po akcijskim cenama, a planirane su i brojne promocije.

 

PR menadžer Europroma Bojana Perić najavljujući kampanju rekla je da istraživanja u Srbiji pokazuju da je građanima prilikom kupovine najvažnija cena proizvoda, međutim istraživanja pokazuju i da sve više građana traži informaciju o poreklu proizvoda.

 

- Faktor broj jedan jeste cena, koja najvećim delom utiče na odluku o kupovini, ali naše iskustvo sa 25 000 potrošača, koji u toku dana prođu kroz prodajne obejkte Europroma, pokazuje i da je sve više onih koji traže informacije o poreklu proizvoda i od kojih sirovina je nešto proizvedeno. Optimistično je to što potrošači vraćaju poverenje u domaće proizvode. Veći plus dobija roba proizvedena u našoj zemlji, a još veći plus roba čije su sirovine proizvedene na teritoriji naše zemlje. Od septembra prošle godine, kada smo otpočeli kampanju "Dani domaćih", blizu 150 domaćih proizvoda imali smo u središtu naše kampanje, a svi su proizvedeni na teritoriji Srbije i to pretežno od sirovina iz Srbije, a imali su i znatno nižu cenu od redovne - rekla je Perić.

 Bojana Perić

Bojana Perić (Foto: Đorđe Đoković)

 

Perić je podsetila da su se od početka novembra u maloprodajnim objektima Europroma pojavili obeleživači jarko žute boje i kojima su obeleženi proizvodi u okviru kampanje "Dani domaćih".

 

- S obzirom na to koliko je dinamično vreme u kome živimo i da prosečan potrošač ima sve manje vremena za kupovinu, a ponuda je sve raznovrsnija, ideja nam je bila da domaće proizvode, koje nudimo u okviru kampanje, posebno obeležimo i na taj način pomognemo potrošačima da brže i lakše uoče i prepoznaju domaće proizvode - rekla je Perić.

 

U novembru će posebno obeleženi biti proizvodi kompanije Carnex uz koju su stasale brojne generacije. PR menadžer kompanije iz Vrbasa Ivana Vasić kaže da svi znaju šta je Carnex brend, ali malo ko zna da je to kompanija sa tradicijom od preko 60 godina. Ona naglašava da su za sve ove godine potrošači bili na prvom mestu

 

Ivana Vasić

Ivana Vasić (Foto: Đorđe Đoković)

- Ono što posebno ističemo jeste to da nas karakteriše zaokruženi proces proizvodnje. Pre svega mislim na to da se možemo pohvaliti sopstvenom fabrikom za proizvodnju stočne hrane, sopstvenim farmama i na kraju možemo se pohvaliti industrijom mesa. To je ono što nam omogućava da održavamo tako dugu tradiciju i da budemo dosledni u kvalitetu naših proizvoda. Pored širokog asortimana naših proizvoda, možemo se pohvaliti i sa tim da određeni proizvodi sadrže oznaku "Spski kvalitet", koja garantuje kvalitet domaćih proizvoda, odnosno proizvoda proizvedenih od domaćih sirovina. To je ono što se poklapa sa akcijom našeg partnera Europroma – rekla je Ivana Vasić.

 

Ona je najavila da će u novembru u Europromovim objektima potrošači moći da probaju brojne proizvode Carnex, ali i da određene proizvode kupe po sniženim cenama.

 

- Mislili smo i na najmlađe potrošače sa našim "smazalica" brednom, tako da ćemo od polovine ovog meseca imati i fejsbuk aktivaciju na temu "Carnex smazalice i ja – Savršen dan", gde ćemo prvih 20 crteža nagraditi Carnex poklon paketima – najavila je PR menadžer Ivana Vasić.

Vladimir Bošković

Vladimir Bošković (Foto: Đorđe Đoković)

 

Pored kompanije Carnex, u novembru u kampanji "Dani domaćih" je i kompanija Next. Menadžer Vladimir Bošković je rekao da se više od pola veka proizvodnja Nexta temelji na domaćim vrednostimai proizvodia, kao i našim ljudima koji stvaraju i učestvuju u kreiranju proizvoda.

 

- Naš portfolio sadrži i druge domaće brendove kao što su Rosa i od skoro Plazma Bambi koji su deo naše porodice. Ono što nas danas spaja je Next i aktivnosti vezane za Next, koji je već dugo vremena simbol kvaliteta kod naših potrošača i nama je jako važno da u njega ugrađujemo sve ove domaće vrednosti i kvalitet o kojima govorimo. Naš razvojni centar za sokove uvek je baziran na kreiranju domaćih autentičnih ukusa i značajnim količinama voća koje otkupljujemo i od kojih pravimo naše proizvode. Ovde pre svega mislim na srpsku višnju i krušku koje dolaze iz ovih krajeva, a koja su izuzetnog kvaliteta. Čak naši sokovi imaju oznaku na kojoj piše "Inspirisani Srbijom" - rekao je Vladimir Bošković najavljujući u novembru akcijske cene i brojne promocije za proizvode kompanije Next.

 

Tržište Valjeva je u vreme slava broj jedan

 

Na pitanje Kolubarskih.rs gde je Valjevo u odnosu na druga tržišta u Srbiji kada su u pitanju proizvodi Carnexa i Nexta, predstavnici ovih kompanija kažu da nije lako porediti sa drugim gradovima u Srbiji s obzirom da na to utiče mnogo faktora, ali je Valjevo sigurno visoko pozicionirano.

 

"Unutar članica DTL-a, kome pripada i Europrom, valjevska trgovinska kuća je na prvom mestu, dok je DTL kao lanac treći kupac Carnex proizvida u Srbiji, posle kompanija Deleze i Merkator. Ako bismo posmatrali samo Valjevo, ono je negde u sredini, iznad nekih gradova i opština sa juga Srbije, ali ispod regije Beograda. Kada je u pitanju zapadna Srbija, Valjevo je drugo tržište po velilini, posle Čačka", naveo je predstavnik kompanije Carnex.

 

"Nama je Europrom apsolutno strateški partner u zapadnom delu Srbije i imamo odlične rezultate. Nije moguće porediti tržište Valjeva sa drugim gradovima, ali ono što je evidentno jeste to da nijedno tržište nije tako dobro kao Valjevo kada su u pitanju slavski periodi, dakle u vreme slava Valjevo nam je broj jedan!", rekao je predstavnik kompanije Next.

Aktuelno

Red ispred Gradske uprave (foto: M.Mitrović)
Danas prijem dokumentacije Pre 1 dan 15 sati

Veliko interesovanje za mere energetske efikasnosti

Sudeći rema redovima spred Gradske uprave, građani Valjeva su izuzetno zainteresovani za subvencije za zamenu stolarije, izolaciju fasade i krova, ugradnju kotla na pelet, toplotnih pumpi, solarnih...  · 2 komentara

Sortirnica otpada (arhiva) (foto: Ozon Press)
Glas naroda Pre 1 dan 10 sati

JKP „Komunalac“ srlja u nezakonitu delatnost

Izgleda nikad kraja nezakonitom poslovanju JKP "Komunalac". Ne samo da je javno preduzeće koje je grad Čačak osnovao da upravlja komunalnim otpadom na teriroriji grada Čačka, tokom proteklog leta...