Registracija Prijava preko FB
Gvozdenović i Mitrović na akumulaciji Stubo-Rovni (foto: Đorđe Đoković)
Gvozdenović i Mitrović na akumulaciji Stubo-Rovni (foto: Đorđe Đoković)
04.12.2019, 07:57

Preduzetnik, koji je i direktor javnog preduzeća, "vanredno" radi i za Grad

č: | fb:

Zanatskoj radnji "M-gradnja" Valjevo, čiji je vlasnik preduzetnik Zoran Mitrović (SNS), koji je istovremeno i direktor JP "Kolubara" Stubo-Rovni, uplaćeno je 6.759.324 dinara iz stalne budžetske rezerve za otklanjanje posledica elementarnih nepogoda.

 

U Rešenju o upotrebi sredstava stalne budžetske rezerve, koje je potpisao gradonačelnik Slobodan Gvozdenović (SNS), piše da je novac uplaćen prema priloženoj dokumentaciji. Iz te "priložene dokumentacije", trebalo bi da se vidi koji poslovi i radovi su plaćeni, u kojoj količini su izvedeni radovi, kao i gde su "otklonjene posledice elementarnih nepogoda"?

 

Dokumentacija, na osnovu koje je 6,7 miliona dinara uplaćeno na račun zanatske radnje u vlasništvu Zorana Mitrovića, direktora JP "Kolubara", Kolubarskim.rs nije dostavljena i pored toga što smo u zahtevu za pristup informacijama od javnog značaja tražili Rešenje o upotrebi sredstava iz stalne budžetske rezerve, naloga za prenos sredstava i dokumentaciju na osnovu koje je plaćeno.

 

Prema nezvaničnim informacijama, navodno je "priložena dokumentacija" nepotpuna i, kako je naveo izvor Kolubarskih.rs, "nije u skladu sa sumom koja je Mitroviću na račun njegove preduzetničke radnje uplaćena".

 

Inače,zanatska radnja "M Gradnja" je sredinom maja ove godine, kada je Zoran Mitrović već bio direktor JP "Kolubara" Stubo-Rovni, uvršćena u spisak, kako je navedeno u Odluci, "ovlašćenih i osposobljenih firmi za zaštitu i spasavanje u Valjevu".

Rizlom protiv poplava

Rizlom protiv poplava (Foto: Kolubarske.rs)

 

Novac na račun "M-gradnje", a po nalogu gradonačalnika Slobodana Gvozdenovića, je uplaćen 27. avgusta ove godine. Sudeći prema datumu uplate i prema Izveštaju o izvršenju budžeta Valjeva za prvih devet meseci, "M-gradnja" je najverovatnije bila angažovana za saniranje puteva u vreme vanredne situacije koja je proglašena u deset sela valjevskoj kraja.

 

Podsećam, Odluka o proglašenju vanredne situacije zbog posledica elementarne nepogode - poplave u selima Brezovice, Tubravić, Vujinovača, Suvodanje, Rebelj, Mijači, Sovač, Kunice, Sitarice i Bobova, radi saniranja putnih pravaca doneta je 6. juna, dok je Odluka o ukidanju vanredne situacije doneta 19. avgusta.

 

Prema rečima sagovornika Kolubarskih.rs, navodno je "otklanjanje posledica elementarnih nepogoda dobar način da se svi poslovi i građevinski radovi povere firmama i radnjama bliskim lokalnoj vlasti i SNS, s obzirom na to da se za te radove ne raspisuje javna nabavka, tako da su tu odršene ruke za trošenje budžetskih para".

 

Objašnjava da u situaciji koja je uzrokovana poplavom Zakon o javnim nabavkama, a u skladu sa Zakonom o vanrednim situacijama, predviđa izuzetak od primene njegovih odredaba i to samo za nabavke namenjene obezbeđivanju osnovnih životnih uslova.

 

Sredstva za sanaciju štete od elementarnih nepogoda su povećana sa 21,6 miliona dinara na čak 53 miliona dinara, nakon drugog rebalansa Plana komunalne izgradnje i održavanja komunalne infrastrukture Valjeva, koji je Skupština grada usvojila 4. oktobra.

 

S obzirom na to da je drugi rebalans usvojen mesec i po dana nakon ukidanja vanredne situacije, a da u međuvremenu nije bilo novih elementarnih nepogoda, nejasno je zbog čega je novac za sanaciju štete od elementarnih nepogoda povećan za dva i po puta i na koje poslove i radove je potrošeno ili će biti potrošeno 53 miliona dinara? 

Aktuelno

Viši sud (foto: Đorđe Đoković)
U slučaju Vujić Subotić i još devet osoba 13.12.2019

Viši sud vratio i treću dopunu dopunjene optužnice

I treća dopunjena verzija optužnice protiv Aleksandra Vujića Subotića, bivšeg načelnika Gradske uprave, i još devet osoba, vraćena je na dopunu, jer je “potrebno bolje razjašnjenje stanja stvari da...  · 7 komentara