Registracija Prijava preko FB
Osnovni sud (foto: Đorđe Đoković)
Osnovni sud (foto: Đorđe Đoković)
04.02.2020, 08:06

Majdak da plati 100.000 dinara Radoviću za povredu časti i ugleda

č: | fb:

Na osnovu presude Osnovnog suda u Valjevu, Zoran Majdak, odgovorno lice u Radio Valjevu, je obavezan da plati nadoknadu štete u iznosu od 100.000 dinara Ljubomiru Radoviću, profesoru geografije i samostalnom odborniku u Skupštini grada Valjeva zbog povrede časti i ugleda.

 

Sudija Aleksandra Drpić donela je presudu kojom je delimično usvajen tužbeni zahtev Ljubomira Radovića, koji je tražio naknadu štete u iznosu od 300 hiljada dinara.

 

Osnov za tužbu podnetu u junu prošle godine bilo je saopštenje emitovano u više termina u programu Radio Valjeva 15. marta 2019. u kojem je, pored ostalog, za Radovića rečeno da "neuredan, neobrijan i smrdljiv dođe za govornicu i tada isto najsramnije laže građane Valjeva i izmišlja, tračari kao neka napuštena žena", da je "produžena ruka bandita Poćute", kao i: "Gospodin Radović je sam sebe ovom konferencijom obeležio kao najvećeg spletkaroša, tračaru i lažova"... Na kraju saopštenja navedeno je: "S poštovanjem, Majdak".

 

Navodi tuženog preneti putem medija su bez ikakvog osnova, uvredljivi i izneti sa namerom da se omalovaži ugled tužioca koji je kao odbornik, profesor u više osnovnih škola i porodičan čovek dugogodišnjim radom i zalaganjem za poboljšanje prava građana stekao veliki ugled među sugrađanima, navedeno je u tužbi. I dodato da su svi navodi iz saopštenja apsolutno neistiniti, iskonstruisani, krajnje proizvoljni i sa očiglednom namerom da se ljudski i politički diskredituju lik i delo tužioca i najgrublje ugroze njegova čast i ugled.

 

Kao moguće razloge za emitovanje saopštenja Radović je istakao to što je on opozicioni odbornik u Skupštini grada Valjeva, a Majdak blizak sa lokalnim političkim rukovodstvom grada.

 

U svojoj odbrani Zoran Majdak je izjavio da u periodu navedenom u tužbi nije bio zaposlen u Radio Valjevu niti je gostovao u nekoj emisiji te stanice. Majdak je naveo da nije tačno da je on autor i potpisnik spornog teksta niti da je taj tekst saopštio na Radio Valjevu. 

 

Sud je ocenio da više puta objavljeni tekst ima uvredljiv i klevetnički sadržaj u odnosu na tužioca. U obrazloženju presude konstatovano je i da, imajući u vidu reči kojima je sporni tekst završen ("S poštovanjem, Majdak", prim. aut.) i da se "kao autor istog prezimenom potpisao ovde tuženi koji je pritom i pre i posle stečajnog postupka obavljao funkciju direktora Radio Valjeva, sud je u potpunosti prihvatio navode iz iskaza tužioca da je autor spornog audio zapisa ovde tuženi Zoran Majdak".

 

Na presudu je dozvoljena žalba Višem sudu u Valjevu.

Aktuelno

Kovid ambulanta Dom zdravlja (foto: Đorđe Đoković)
Podaci Zavoda za javno zdravlje Pre 6 sati 28 minuta

U Valjevu 75 novozaraženih

U Valjevu je još 75 osoba zaraženo koronavirusom, u Kolubarskom okrugu još 140. U Opštoj bolnici Valjevo trenutno je na lečenju 199 kovid pacijenta.  · 2 komentara

Mionica (foto: Đorđe Đoković)
Na 38 biračkih mesta Pre 12 sati 56 minuta

Izbori u Mionici

U Mionici su jutros u sedam časova otvorena biračka mesta, a pravo glasa u toj opštini moći će da ostvari 10.987 birača na 38 biračkih mesta. Za 39 odbornika kandidovala su se 194 punoletna...  · 7 komentara