Razgledanje projekta deonice do Koridora 11  (foto: Đorđe Đoković)
Razgledanje projekta deonice do Koridora 11 (foto: Đorđe Đoković)
20.04.2018, 13:12

Ministarka: Ako počnemo 2019. završićemo za dve i po do tri godine

č: | fb:

"Odluka je doneta. Sigurno će se raditi brza saobraćajnica od Valjeva do auto-puta na Koridoru 11", saopštila je danas potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja infrastrukture Zorana Mihajlović ne precizirajući kada će deonica biti završena, niti iz kojih izvora će radovi biti finansirani.


Ona je najavila da će biti izgrađeno 17 kilometara potpuno nove, izmeštene deonice, sa četiri trake puta do Nepričave, a vrednost investicije je od 50 do 60 miliona evra.

 

- Ono na čemu već nekoliko meseci radi Vlada Srbije i o čemu razgovara je izgradnja ove deonice. Ono što je sada važno jeste dinamika, mi ćemo zamoliti CIP, koji je pravio generalni projekat a koji je prošao reviziju, da nastavi i dalje da radi projektno-tehničku dokumentaciju, novca ima za projekat, biće završen pretpostavljam do kraja godine. A u toku ove godine ćemo videti na koji način ćemo finansirati izgradnju saobraćajnice. Procene idu da je potrebno između 50 i 60 miliona evra, mislim da postoji mogućnost da novac obezbedimo u budžetu, postoje i neke druge mogućnosti, ali ćemo svakako za sledeću 2019. godinu imati tačno određeno na koji način ćemo finansirati izgradnju saobraćajnice. Znači, ako je počnemo raditi 2019. godine, potrebno je oko dve i po do maksimalno tri godine da se i završi – rekla je ministarka.


Dodala je da izgradnja ove saobraćajnice nije važna samo zbog toga da bi došli do Beograda, nego je važno zbog priključka na auto-put. "Ona je važna za ovaj deo Srbije, za čitav okrug", poručila je Mihajlovićeva.

Izjava za medije na putu u Iverku

Izjava za medije na putu u Iverku (Foto: Đorđe Đoković)

Direktor CIP-a Milutin Ignjatović je danas negirao da je ikada bila razmatrana mogućnost, niti je bilo u planu, proširenje postojeće saobraćajnice od Iverka do Nepričave.

 

- Ta varijanta da trasa ide po postojećij trasi nikada nije bila u igri. Pa to bi zahtevalo rušenje kuća. Genaralni projekat je planirao čak tri varijante, ali sve su "preskakale prugu" i prelazile na drugu stranu – rekao je Ignjatović odgovarajući na pitanje novinara zbog čega se odustalo od jeftinije varijante da se proširi postojeći put.


Na pitanje novinara kako će izgledati projekat buduće saobraćajnice, uglas su odgovorili ministarka Zorana Mihajlović, direktor CIP-a Milutin Ignjatović i gradonačelnik Slobodan Gvozdenović: "Projekat će izgledati izuzetno. Optimalno onakav kakav nam treba. Kao i svaki projekat-najbolje moguće".

 

 

Aktuelno