Hisense Europe  (foto: Hisense)
Hisense Europe (foto: Hisense)
13.01.2023, 08:05

Hisense Europe ulaže resurse u razvoj zaposlenih i neguje kulturu usavršavanja

č: | fb:

Hisense Europe, deo Hisense grupe, kontinuirano radi na jačanju koncepta kompanije koja uči, promoviše kulturu širenja znanja, podržavajući tako globalnu strategiju rasta cele Hisense grupe. Od oko 10.000 zaposlenih u grupi, čak 7.000 svake godine pohađa različite edukacije i obuke, u šta se ulaže skoro milion evra godišnje.

 

- U Hisense Europe nastojimo da, kao međunarodna grupa, povežemo različite poslovne kulture i osnažimo zajednički korporativni identitet, razvijajući istovremeno kulturu kontinuiranog usavršavanja za postizanje poslovnih i strateških ciljeva, uz ulaganje u karijere i lični razvoj zaposlenih - objašnjava Stanka Pejanovićpotpredsednica Hisense Europe i dodaje:

 

- U svojoj strategiji globalizacije, Hisense se oslanja na inovativne pristupe, tehnologiju, proizvode i usluge, što se može obezbediti samoulaganjem u znanje i kontinuiranim razvojem naših kadrova za uspešno poslovanje u izazovnom međunarodnom okruženju.

 

Proces globalizacije Hisensa ušao je u novu fazu koja postavlja nove izazove za pozicioniranje brenda, model rasta i razvoja, i tu obrazovanje i razvoj talenata igraju ključnu ulogu.

 

 - U ovoj fazi, Hisense ima tri nova ambiciozna cilja - rekao je dr Lan Lin, predsednik Hisense grupe i dodao:

 

- Za tri godine, širom sveta, podigli smo brend na mnogo viši nivo, fokusirajući se na pametnu i zelenu tehnologiju. Uspostavili smo pojednostavljenu i efikasniju organizacionu strukturu i formirali ambiciozan globalni plan razvoja talenata.

 

Pored toga, Hisense će staviti veći naglasak na održivi i niskougljenični razvoj kroz razvijanje nove infrastrukture i superiorne proizvodnje.

 

Zahvaljujući akviziciji Toshiba TV, Gorenja i Sandena, Hisense sada ima ukupno 66 kompanija i predstavništava van Kine, 23 centra za istraživanje i razvoj i 31 industrijski park širom sveta, sa ukupno blizu 100.000 zaposlenih.

 

Prema prvim procenama, prihod od prodaje Hisense grupe će se povećati sa 18,1 milijarde dolara u 2018. na 27 milijardi dolara u 2022. Konkurentnost proizvoda, otpornost lanca snabdevanja i napredna proizvodnja brzo se poboljšavaju. Sa Hisensovim B2B poslovanjem – uključujući inteligentni transport, pametne medicinske i komercijalne displeje – grupa je takođe nastavila da se širi u inostranstvo i uspostavlja novi sektor rasta. Prema Ipsosu, prepoznatljivost brenda Hisense brzo raste, sa složenom godišnjom stopom rasta od 10 posto širom sveta.

 

Hisense Europe

Hisense Europe (Foto: Hisense)

Kao sponzor nedavno održanog Svetskog prvenstva u fudbalu 2022. u Kataru, kompanija je ponudila zaposlenima posebnu priliku: da u nekoliko rečenica opišu svoju ideju o uređaju ili usluzi koja bi revolucionarno uticala na naše domove u narednih 5 do 10 godina. Ideje je ocenjivala stručna komisija, a od plasiranih finalista odabrano je šest zaposlenih sa najboljim idejama. Za njih je priređena nezaboravna poslovna avantura u Kataru, krunisana gledanjem utakmice Svetskog prvenstva u fudbalu.

 

Učeći o poslovanju Hisensa na inostranom tržištu i njegovim posebnostima, zaposleni su istraživali Katar i kao VIP gosti gledali fudbalsku utakmicu Svetskog prvenstva. Sa takvim jedinstvenim mogućnostima Hisense radi na prepoznatljivosti i razlikovanju od drugih kompanija, dok istovremeno motiviše zaposlene da razmišljaju inovativno, proširuju svoje horizonte i uče o globalnim dimenzijama kompanije.

Aktuelno

Protest studenata i sindikata u Beogradu (foto: S.D.)
Ispred Vlade Srbije Pre 14 sati 57 minuta

Prvomajski protest studenata i sindikata u Beogradu

Na protestu sindikata i studenata ispred Vlade Srbije poručeno je da Zakon o radu i Zakon o štrajku moraju da se menjaju, ali da je to samo početak. "Tačno je da budućnost treba da biramo olovkom,...

Prvi maj na Divčibarama (foto: Kolubarske.rs)
Na Divčibarama Pre 14 sati 57 minuta

Prvi maj, praznik rada i roštilja

Prvi maj – Međunarodni praznik rada već poodavno je postao povod za roštiljanje i druženje, a ne obeležje borbe za prava radnika. Sa ovom konstatacijom saglasna većina sagovornika koji ovaj...

Manastir Ćelije (ilustracija) (foto: Đorđe Đoković)
Saopštenje Ekološkog društva Gradac 30.04.2025

Za prvomajske praznike nije dozvoljeno kampovanje u Ćelijama

Za prvomajske praznike neće biti dozvoljeno kampovanje na lokaciji Ćelije, neposredno ispod manastira, saopštilo je Ekološko društvo Gradac, upravljač zaštićenog prirodnog dobra. "Sve je spremno...

Protest u Beogradu, 15.03.2025. (foto: Kolubarske.rs)
Saopštenje NVO Pre 1 dan

Evropski sud za ljudska prava izdao je privremenu meru

Evropski sud za ljudska prava (ESLJP) izdao je privremenu meru kojom nalaže Republici Srbiji da se do daljeg uzdrži od upotrebe zvučnih uređaja u svrhu kontrole okupljenih građana, navodi se u...