Najava kampanje Dani domaćih (foto: Kolubarske.rs)
09.11.2018, 07:34
“Dani domaćih” u Europromu i u novembru
Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u novembru.
"U svim maloprodajnim objektima Europroma glavnu reč imaće kompanije Neoplanta i Knjaz Miloš, čiji će proizvodi u novembru biti na specijalnim akcijskim cenama", najavila je PR menadžer Europroma Bojana Perić.
Ona je podsetila da je kampanja otpočela u septembru "Danima Jaffe", renomiranog srpskog proizvođača koji je na tržištu preko 40 godina, dok su u oktobru bili "Dani DTL-a".
Perić je rekla da su zaposleni u valjevskoj trgovini kroz svakodnevnu komunikaciju sa svojim potrošačima došli do zanimljivih saznaja kada su im postavili pitanje da li domaće proizvode češće kupuju i da li je mesto porekla proizvoda bitan faktor koji utiče na njihovu kupovinu?
- Pored nekih očekivanih odgovora koje smo dobili, od velikog broja ljudi dobili smo i odgovor da su oni, kao krajnji potrošači, jako zbunjeni. Kako su nam rekli zbunjeni su u smislu da posle svih promena koje su se desile na tržištu, poput spajanja ili razdvajanja nekih kompanija i menjanja mesta proizvodnje, nisu više sigurni u to šta je domaći proizvd, a šta nije. I to je bio jedan od razloga da pokrenemo kampanju "Dani domaćih", a jedan od glavnih ciljeva je da podsetimo, pre svega nas odrasle, da u Srbiji postoje i te kako kvalitetni domaći proizvodi ozbiljnih kompanija, a da mališane, naše najmlađe potrošače, tome naučimo. To nije mali zadatak i ka tome treba svi da usmerimo svoju energiju i da cela ta priča kao krajnji cilj ima rezultat da se zaista u našoj zemlji domaće odomaći – rekla je Bojana Perić.
Ona je ponovila da t 6ime ne misli da sve što je uvozno je loše i da ne treba kupovati uvoznu robu. "Nije reč o bojkotu uvoznog, nego jednostavno Europrom, kao domaća i regionalna trgovina, ne dozvoljava stvaranje bilo kakve klime koja bojkotuje domaće proizvide", naglasila je Bojana Perić.
Dodalaje da domaće proizvode ne treba kupovati jedino i isključivo samo zbog toga što su domaći.
- Ono što ćemo mi kroz našu kampanju promovisati je prva karakteristika domaćih proizvoda, a to je kvalitet. Kada imate brend to ne mora nužno da podrazumeva i kvalitet, ali kada imate proizvođače i proizvode koji su na tržištu Srbije godinama i decenijama, onda to svakako ide u prilog tezi da je kvalitet nešto što karakteriše učesnike naše kampanje "Dani domaćih" - rekla je PR menadžer Bojana Perić.
Marketing menažer u kompaniji Neoplanta Zora Kovačević kaže da je ovoj vojvođanskoj kompaniji za proizvodnju mesnih prerađevina već decenijama na prvom mestu upravo kvalitet.
- Kada govorimo o kvalitetu, nije reč samo o kvalitetu proizvoda, nego i o kvalitetu procesa proizvdnje i kvaliteti sirovina. Dokaz kvaliteta su nagrade i priznanja koje je Neoplanta dobijala prethodnih nekoliko godina. Naš čajna kobasica je prošle godine ocenjena kao najbolja i najukusnija na tržištu. Ove godine među nagrađenima je i Neoplanta kulen delikate, dok je "gudi viršla" ocenjena kao viršla sa najboljim odnosom cene i kvaliteta – navela je Zora Kovačević.
Ona je najavila i nagradni konkurs, koji zajednički organizuju Europrom i Neoplanta, a trajaće do 25. novembra. "Potrošači će imati priliku da kupovinom Neoplanta proizvoda, u vrednsoti minimalno 300 dinara, popune talon gde će odgovoriti, a ideja je da odgovor bude što kreativniji, na pitanje – zašto volim Neoplantu? Komisija će izabrati najkreativnije, koje ćemo nagraditi, a pobednik će dobiti mašinu za pranje sudova. Nagrade će biti dodeljene 30. novembra u Eurocentru kada će biti organizovano centralno Neoplanta dešavanje – najavila je marketing menažer u kompaniji Neoplanta.
Tokom novembra za vreme trajanja "Dana Neoplanta" i "Dana Knjaz Miloša" proizvodi tih kompanija biće na posebnim akcijskim cenama, biće organizovani FB konkursi, promocije, degustacije...
Pobednici FB konkursa, koji organizuju Europrom i Knjaz Miloš biće nagrađeni sa 20 poklon paketa. Centralno dešavanje ovog srpskog proizvođača mineralne vode biće 24. novembra u Eurocentru, najavljeno je na konferenciji za novinare u Europromu.