Registracija Prijava preko FB
Najava kampanje Dani domaćih (foto: Kolubarske.rs)
Najava kampanje Dani domaćih (foto: Kolubarske.rs)
09.11.2018, 07:34

“Dani domaćih” u Europromu i u novembru

č: | fb:

Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u novembru.

 

"U svim maloprodajnim objektima Europroma glavnu reč imaće kompanije Neoplanta i Knjaz Miloš, čiji će proizvodi u novembru biti na specijalnim akcijskim cenama", najavila je PR menadžer Europroma Bojana Perić.

 

Ona je podsetila da je kampanja otpočela u septembru "Danima Jaffe", renomiranog srpskog proizvođača koji je na tržištu preko 40 godina, dok su u oktobru bili "Dani DTL-a".

 

Perić je rekla da su zaposleni u valjevskoj trgovini kroz svakodnevnu komunikaciju sa svojim potrošačima došli do zanimljivih saznaja kada su im postavili pitanje da li domaće proizvode češće kupuju i da li je mesto porekla proizvoda bitan faktor koji utiče na njihovu kupovinu?

 

- Pored nekih očekivanih odgovora koje smo dobili, od velikog broja ljudi dobili smo i odgovor da su oni, kao krajnji potrošači, jako zbunjeni. Kako su nam rekli zbunjeni su u smislu da posle svih promena koje su se desile na tržištu, poput spajanja ili razdvajanja nekih kompanija i menjanja mesta proizvodnje, nisu više sigurni u to šta je domaći proizvd, a šta nije. I to je bio jedan od razloga da pokrenemo kampanju "Dani domaćih", a jedan od glavnih ciljeva je da podsetimo, pre svega nas odrasle, da u Srbiji postoje i te kako kvalitetni domaći proizvodi ozbiljnih kompanija, a da mališane, naše najmlađe potrošače, tome naučimo. To nije mali zadatak i ka tome treba svi da usmerimo svoju energiju i da cela ta priča kao krajnji cilj ima rezultat da se zaista u našoj zemlji domaće odomaći – rekla je Bojana Perić.

 

Ona je ponovila da t 6ime ne misli da sve što je uvozno je loše i da ne treba kupovati uvoznu robu. "Nije reč o bojkotu uvoznog, nego jednostavno Europrom, kao domaća i regionalna trgovina, ne dozvoljava stvaranje bilo kakve klime koja bojkotuje domaće proizvide", naglasila je Bojana Perić.

 

Dodalaje da domaće proizvode ne treba kupovati jedino i isključivo samo zbog toga što su domaći.

 

- Ono što ćemo mi kroz našu kampanju promovisati je prva karakteristika domaćih proizvoda, a to je kvalitet. Kada imate brend to ne mora nužno da podrazumeva i kvalitet, ali kada imate proizvođače i proizvode koji su na tržištu Srbije godinama i decenijama, onda to svakako ide u prilog tezi da je kvalitet nešto što karakteriše učesnike naše kampanje "Dani domaćih" - rekla je PR menadžer Bojana Perić.

Zora Kovačević i Bojana Perić

Zora Kovačević i Bojana Perić (Foto: Kolubarske.rs)

 

Marketing menažer u kompaniji Neoplanta Zora Kovačević kaže da je ovoj vojvođanskoj kompaniji za proizvodnju mesnih prerađevina već decenijama na prvom mestu upravo kvalitet.

 

- Kada govorimo o kvalitetu, nije reč samo o kvalitetu proizvoda, nego i o kvalitetu procesa proizvdnje i kvaliteti sirovina. Dokaz kvaliteta su nagrade i priznanja koje je Neoplanta dobijala prethodnih nekoliko godina. Naš čajna kobasica je prošle godine ocenjena kao najbolja i najukusnija na tržištu. Ove godine među nagrađenima je i Neoplanta kulen delikate, dok je "gudi viršla" ocenjena kao viršla sa najboljim odnosom cene i kvaliteta – navela je Zora Kovačević.

 

Ona je najavila i nagradni konkurs, koji zajednički organizuju Europrom i Neoplanta, a trajaće do 25. novembra. "Potrošači će imati priliku da kupovinom Neoplanta proizvoda, u vrednsoti minimalno 300 dinara, popune talon gde će odgovoriti, a ideja je da odgovor bude što kreativniji, na pitanje – zašto volim Neoplantu? Komisija će izabrati najkreativnije, koje ćemo nagraditi, a pobednik će dobiti mašinu za pranje sudova. Nagrade će biti dodeljene 30. novembra u Eurocentru kada će biti organizovano centralno Neoplanta dešavanje – najavila je marketing menažer u kompaniji Neoplanta.

 

Tokom novembra za vreme trajanja "Dana Neoplanta" i "Dana Knjaz Miloša" proizvodi tih kompanija biće na posebnim akcijskim cenama, biće organizovani FB konkursi, promocije, degustacije...

 

Pobednici FB konkursa, koji organizuju Europrom i Knjaz Miloš biće nagrađeni sa 20 poklon paketa. Centralno dešavanje ovog srpskog proizvođača mineralne vode biće 24. novembra u Eurocentru, najavljeno je na konferenciji za novinare u Europromu.

 

Aktuelno

Abro fest plakat (autor Dušan Arsenić) (foto: )
Od 24-30. septembra Pre 1 sati 16 minuta

"Mrešćenje šarana" otvara 16. Abro fest

Šesnaesti po redu Abro fest počinje večeras premijerom predstave Gradskog pozorišta, "Mrešćenje šarana" po tekstu Aleksandra Popovića. Publika će do 30. septembra imati priliku da pogleda četiri...

Likovna kolonija Ribnica 2021. (foto: www.mionica.rs)
Po treći put Pre 4 sati 47 minuta

Mionica domaćin likovne kolonije "Ribnica3 2021"

U Mionici je po treći put organizovana likovna kolonija "Ribnica3 2021", koja je okupila 17 umetnika iz Rusije, Srbije, Republike Srpske, Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Izložba radova biće...

Kovid ambulanta Dom zdravlja (foto: Đorđe Đoković)
Podaci Zavoda za javno zdravlje Pre 23 sati 47 minuta

U Valjevu preminule još tri osobe, 157 novozaraženih

Od posledica koronavirusa u Valjevu su preminule još tri osoba. U Opštoj bolnici trenutno je na lečenju 166 kovid pacijenata. Testirano je 367 na teritoriji Kolubarskog okruga, u Kovid ambulanti...  · 1 komentar