Najava kampanje Dani domaćih (foto: Kolubarske.rs)
Najava kampanje Dani domaćih (foto: Kolubarske.rs)
09.11.2018, 07:34

“Dani domaćih” u Europromu i u novembru

č: | fb:

Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u novembru.

 

"U svim maloprodajnim objektima Europroma glavnu reč imaće kompanije Neoplanta i Knjaz Miloš, čiji će proizvodi u novembru biti na specijalnim akcijskim cenama", najavila je PR menadžer Europroma Bojana Perić.

 

Ona je podsetila da je kampanja otpočela u septembru "Danima Jaffe", renomiranog srpskog proizvođača koji je na tržištu preko 40 godina, dok su u oktobru bili "Dani DTL-a".

 

Perić je rekla da su zaposleni u valjevskoj trgovini kroz svakodnevnu komunikaciju sa svojim potrošačima došli do zanimljivih saznaja kada su im postavili pitanje da li domaće proizvode češće kupuju i da li je mesto porekla proizvoda bitan faktor koji utiče na njihovu kupovinu?

 

- Pored nekih očekivanih odgovora koje smo dobili, od velikog broja ljudi dobili smo i odgovor da su oni, kao krajnji potrošači, jako zbunjeni. Kako su nam rekli zbunjeni su u smislu da posle svih promena koje su se desile na tržištu, poput spajanja ili razdvajanja nekih kompanija i menjanja mesta proizvodnje, nisu više sigurni u to šta je domaći proizvd, a šta nije. I to je bio jedan od razloga da pokrenemo kampanju "Dani domaćih", a jedan od glavnih ciljeva je da podsetimo, pre svega nas odrasle, da u Srbiji postoje i te kako kvalitetni domaći proizvodi ozbiljnih kompanija, a da mališane, naše najmlađe potrošače, tome naučimo. To nije mali zadatak i ka tome treba svi da usmerimo svoju energiju i da cela ta priča kao krajnji cilj ima rezultat da se zaista u našoj zemlji domaće odomaći – rekla je Bojana Perić.

 

Ona je ponovila da t 6ime ne misli da sve što je uvozno je loše i da ne treba kupovati uvoznu robu. "Nije reč o bojkotu uvoznog, nego jednostavno Europrom, kao domaća i regionalna trgovina, ne dozvoljava stvaranje bilo kakve klime koja bojkotuje domaće proizvide", naglasila je Bojana Perić.

 

Dodalaje da domaće proizvode ne treba kupovati jedino i isključivo samo zbog toga što su domaći.

 

- Ono što ćemo mi kroz našu kampanju promovisati je prva karakteristika domaćih proizvoda, a to je kvalitet. Kada imate brend to ne mora nužno da podrazumeva i kvalitet, ali kada imate proizvođače i proizvode koji su na tržištu Srbije godinama i decenijama, onda to svakako ide u prilog tezi da je kvalitet nešto što karakteriše učesnike naše kampanje "Dani domaćih" - rekla je PR menadžer Bojana Perić.

Zora Kovačević i Bojana Perić

Zora Kovačević i Bojana Perić (Foto: Kolubarske.rs)

 

Marketing menažer u kompaniji Neoplanta Zora Kovačević kaže da je ovoj vojvođanskoj kompaniji za proizvodnju mesnih prerađevina već decenijama na prvom mestu upravo kvalitet.

 

- Kada govorimo o kvalitetu, nije reč samo o kvalitetu proizvoda, nego i o kvalitetu procesa proizvdnje i kvaliteti sirovina. Dokaz kvaliteta su nagrade i priznanja koje je Neoplanta dobijala prethodnih nekoliko godina. Naš čajna kobasica je prošle godine ocenjena kao najbolja i najukusnija na tržištu. Ove godine među nagrađenima je i Neoplanta kulen delikate, dok je "gudi viršla" ocenjena kao viršla sa najboljim odnosom cene i kvaliteta – navela je Zora Kovačević.

 

Ona je najavila i nagradni konkurs, koji zajednički organizuju Europrom i Neoplanta, a trajaće do 25. novembra. "Potrošači će imati priliku da kupovinom Neoplanta proizvoda, u vrednsoti minimalno 300 dinara, popune talon gde će odgovoriti, a ideja je da odgovor bude što kreativniji, na pitanje – zašto volim Neoplantu? Komisija će izabrati najkreativnije, koje ćemo nagraditi, a pobednik će dobiti mašinu za pranje sudova. Nagrade će biti dodeljene 30. novembra u Eurocentru kada će biti organizovano centralno Neoplanta dešavanje – najavila je marketing menažer u kompaniji Neoplanta.

 

Tokom novembra za vreme trajanja "Dana Neoplanta" i "Dana Knjaz Miloša" proizvodi tih kompanija biće na posebnim akcijskim cenama, biće organizovani FB konkursi, promocije, degustacije...

 

Pobednici FB konkursa, koji organizuju Europrom i Knjaz Miloš biće nagrađeni sa 20 poklon paketa. Centralno dešavanje ovog srpskog proizvođača mineralne vode biće 24. novembra u Eurocentru, najavljeno je na konferenciji za novinare u Europromu.

 

Aktuelno

Protest studenata i sindikata u Beogradu (foto: S.D.)
Ispred Vlade Srbije Pre 2 sati 34 minuta

Prvomajski protest studenata i sindikata u Beogradu

Na protestu sindikata i studenata ispred Vlade Srbije poručeno je da Zakon o radu i Zakon o štrajku moraju da se menjaju, ali da je to samo početak. "Tačno je da budućnost treba da biramo olovkom,...

Prvi maj na Divčibarama (foto: Kolubarske.rs)
Na Divčibarama Pre 2 sati 34 minuta

Prvi maj, praznik rada i roštilja

Prvi maj – Međunarodni praznik rada već poodavno je postao povod za roštiljanje i druženje, a ne obeležje borbe za prava radnika. Sa ovom konstatacijom saglasna većina sagovornika koji ovaj...

Manastir Ćelije (ilustracija) (foto: Đorđe Đoković)
Saopštenje Ekološkog društva Gradac Pre 23 sati 45 minuta

Za prvomajske praznike nije dozvoljeno kampovanje u Ćelijama

Za prvomajske praznike neće biti dozvoljeno kampovanje na lokaciji Ćelije, neposredno ispod manastira, saopštilo je Ekološko društvo Gradac, upravljač zaštićenog prirodnog dobra. "Sve je spremno...

Protest u Beogradu, 15.03.2025. (foto: Kolubarske.rs)
Saopštenje NVO Pre 11 sati 58 minuta

Evropski sud za ljudska prava izdao je privremenu meru

Evropski sud za ljudska prava (ESLJP) izdao je privremenu meru kojom nalaže Republici Srbiji da se do daljeg uzdrži od upotrebe zvučnih uređaja u svrhu kontrole okupljenih građana, navodi se u...