Najava kampanje Dani domaćih (foto: Kolubarske.rs)
Najava kampanje Dani domaćih (foto: Kolubarske.rs)
09.11.2018, 07:34

“Dani domaćih” u Europromu i u novembru

č: | fb:

Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u novembru.

 

"U svim maloprodajnim objektima Europroma glavnu reč imaće kompanije Neoplanta i Knjaz Miloš, čiji će proizvodi u novembru biti na specijalnim akcijskim cenama", najavila je PR menadžer Europroma Bojana Perić.

 

Ona je podsetila da je kampanja otpočela u septembru "Danima Jaffe", renomiranog srpskog proizvođača koji je na tržištu preko 40 godina, dok su u oktobru bili "Dani DTL-a".

 

Perić je rekla da su zaposleni u valjevskoj trgovini kroz svakodnevnu komunikaciju sa svojim potrošačima došli do zanimljivih saznaja kada su im postavili pitanje da li domaće proizvode češće kupuju i da li je mesto porekla proizvoda bitan faktor koji utiče na njihovu kupovinu?

 

- Pored nekih očekivanih odgovora koje smo dobili, od velikog broja ljudi dobili smo i odgovor da su oni, kao krajnji potrošači, jako zbunjeni. Kako su nam rekli zbunjeni su u smislu da posle svih promena koje su se desile na tržištu, poput spajanja ili razdvajanja nekih kompanija i menjanja mesta proizvodnje, nisu više sigurni u to šta je domaći proizvd, a šta nije. I to je bio jedan od razloga da pokrenemo kampanju "Dani domaćih", a jedan od glavnih ciljeva je da podsetimo, pre svega nas odrasle, da u Srbiji postoje i te kako kvalitetni domaći proizvodi ozbiljnih kompanija, a da mališane, naše najmlađe potrošače, tome naučimo. To nije mali zadatak i ka tome treba svi da usmerimo svoju energiju i da cela ta priča kao krajnji cilj ima rezultat da se zaista u našoj zemlji domaće odomaći – rekla je Bojana Perić.

 

Ona je ponovila da t 6ime ne misli da sve što je uvozno je loše i da ne treba kupovati uvoznu robu. "Nije reč o bojkotu uvoznog, nego jednostavno Europrom, kao domaća i regionalna trgovina, ne dozvoljava stvaranje bilo kakve klime koja bojkotuje domaće proizvide", naglasila je Bojana Perić.

 

Dodalaje da domaće proizvode ne treba kupovati jedino i isključivo samo zbog toga što su domaći.

 

- Ono što ćemo mi kroz našu kampanju promovisati je prva karakteristika domaćih proizvoda, a to je kvalitet. Kada imate brend to ne mora nužno da podrazumeva i kvalitet, ali kada imate proizvođače i proizvode koji su na tržištu Srbije godinama i decenijama, onda to svakako ide u prilog tezi da je kvalitet nešto što karakteriše učesnike naše kampanje "Dani domaćih" - rekla je PR menadžer Bojana Perić.

Zora Kovačević i Bojana Perić

Zora Kovačević i Bojana Perić (Foto: Kolubarske.rs)

 

Marketing menažer u kompaniji Neoplanta Zora Kovačević kaže da je ovoj vojvođanskoj kompaniji za proizvodnju mesnih prerađevina već decenijama na prvom mestu upravo kvalitet.

 

- Kada govorimo o kvalitetu, nije reč samo o kvalitetu proizvoda, nego i o kvalitetu procesa proizvdnje i kvaliteti sirovina. Dokaz kvaliteta su nagrade i priznanja koje je Neoplanta dobijala prethodnih nekoliko godina. Naš čajna kobasica je prošle godine ocenjena kao najbolja i najukusnija na tržištu. Ove godine među nagrađenima je i Neoplanta kulen delikate, dok je "gudi viršla" ocenjena kao viršla sa najboljim odnosom cene i kvaliteta – navela je Zora Kovačević.

 

Ona je najavila i nagradni konkurs, koji zajednički organizuju Europrom i Neoplanta, a trajaće do 25. novembra. "Potrošači će imati priliku da kupovinom Neoplanta proizvoda, u vrednsoti minimalno 300 dinara, popune talon gde će odgovoriti, a ideja je da odgovor bude što kreativniji, na pitanje – zašto volim Neoplantu? Komisija će izabrati najkreativnije, koje ćemo nagraditi, a pobednik će dobiti mašinu za pranje sudova. Nagrade će biti dodeljene 30. novembra u Eurocentru kada će biti organizovano centralno Neoplanta dešavanje – najavila je marketing menažer u kompaniji Neoplanta.

 

Tokom novembra za vreme trajanja "Dana Neoplanta" i "Dana Knjaz Miloša" proizvodi tih kompanija biće na posebnim akcijskim cenama, biće organizovani FB konkursi, promocije, degustacije...

 

Pobednici FB konkursa, koji organizuju Europrom i Knjaz Miloš biće nagrađeni sa 20 poklon paketa. Centralno dešavanje ovog srpskog proizvođača mineralne vode biće 24. novembra u Eurocentru, najavljeno je na konferenciji za novinare u Europromu.

 

Aktuelno

Dragan Marić (foto: Kolubarske.rs)
Galerija na otvorenom Pre 15 sati 57 minuta

Još jedan mural na Bairu, ovaj posvećen Nadi Knežević

Oslikavajući kuće u valjevskom naselju Bair, koje je čuveno po bairskim muzičarima, akademski slikar Dragan Marić stvara galeriju murala na otvorenom čuvajući od zaborava znamenite ljude tog dela...

Angio sala (arhiva) (foto: www.zcvaljevo)
Opšta bolnica Valjevo Pre 13 sati 18 minuta

Novine i brojke u jedinici za interventnu kardiologiju

U Zdravstvenom centru Valjevo, sa ponosom se ističe rad i rezultati tima Odseka za invazivnu radiološko – kardiološku dijagnostiku sa Pejsmejker centrom. U toku prošle godine u angio salama je...

Red ispred Gradske uprave (foto: M.Mitrović)
Danas prijem dokumentacije Pre 1 dan 14 sati

Veliko interesovanje za mere energetske efikasnosti

Sudeći rema redovima spred Gradske uprave, građani Valjeva su izuzetno zainteresovani za subvencije za zamenu stolarije, izolaciju fasade i krova, ugradnju kotla na pelet, toplotnih pumpi, solarnih...

Sortirnica otpada (arhiva) (foto: Ozon Press)
Glas naroda Pre 1 dan 10 sati

JKP „Komunalac“ srlja u nezakonitu delatnost

Izgleda nikad kraja nezakonitom poslovanju JKP "Komunalac". Ne samo da je javno preduzeće koje je grad Čačak osnovao da upravlja komunalnim otpadom na teriroriji grada Čačka, tokom proteklog leta...