Bojana Perići mladi za ponos (foto: Đorđe Đoković)
Bojana Perići mladi za ponos (foto: Đorđe Đoković)
07.12.2019, 07:52

Tri decenije jubileja u znaku "30 za ponos"

č: | fb:

U okviru obeležavanja jubileja tri decenije postojanja valjevska kompanija "Europrom" pokreće kampanju "30 za ponos" sa ciljem da promoviše uspešne mlade ljude, sve one koji postižu odlične rezultate, osvajaju nagrade i medalje, a javnost o njima malo zna.

 

Najavljujući ovu nesvakidašnju kampanju PR menadžer "Europrom-a" Bojana Perić je rekla da im je, u razmišljanjima o tome kako obeležiti jubilej, zvezda vodilja bila to da treba i u godini jubileja promovisati prave vrednosti ili najveće blago našeg vremena, a to su uspešni mladi ljudi.

 

- Suštinska boljka našeg vremena je iskrivljeni sistem vrednosti. Mnogo se piše i sluša o negativnim stvarima, nameću se nagativni uzori. Nemalom broju mladih uzori su rijaliti učesnici. Hteli mi to ili ne do nas svakodnevno dopiru informacije o životima tih ljudi, a zanemaruju se, ili se stidljivo provlače, one zaista uspešne i vredne priče. A oko nas su oni koji vrede i koji su uspešni, samo ih ne prmećujemo i o njima ne govorimo. Zato pokrećemo kampanju pod nazivom "30 za ponos", koja za cilj ima da da svoj doprinos da se stvari preokrenu i da pričamo o uspešnim mladim ljudima i da oni budu uzor svojim vršnjacima. Izabrali smo trideset mladih, a ima ih mnogo više, jer ta brojka simbolizuje godine postojanja naše kompanije – rekla je Perić.

Bojana Perić

Bojana Perić (Foto: Đorđe Đoković)

 

Dodala je da nije bilo lako izabrati njih tridesetoro, naglašavajući da kada su počeli kampanju nisu bili ni svesni koliko takve dece ima! Objašnjava da su ovi mladi uspešni ljudi, različitog uzrasta i sa postignutim uspehom iz različitih oblasti, izabrani tako što su iz kompanije uputili dopis školama i fakultetima, sportskim klubovima i kulturnim institucijama.

 

- Objasnili smo o kakvoj je kampanji reč i njima smo prepustili da izaberu koja su to deca prema njihovim merilima postgla najbolje rezultate. Tu su najbolji učenici po uspehu, studenti, sportisti, muzičari, recitatori, pesnici, kompozitori... Ideja je da do kraje sledeće godine, do kada će trajati kampanja, promivišemo svakog od njih. Kroz brojne aktivnosti koje planiramo mi ćemo ovu decu isticati u prvi plan. Već smo napravili prvi korak, na svim kalendarima "Europrom-a" biće njihova zajednička fotografija, a od sledeće godine ne svim našim bilbordima, umesto najava za akcije, biće lica ovih mladih ljudi, njihovi podaci i tekst o njihovom uspehu. Svakog meseca na konferenciji za novinare prdstavićemo po nekoga od njih kako bi se njihova priča čula - rekla je Perić.

 

Ona je pozvala sugrađane da se uključe u ovu kampanju tako što će zapamtiti njihova lica, njihove priče i uspehe, "pa kada ih sretnu da im kažu bravo, a to će ovim mladim ljudima mnogo značiti".

 

Konferenciji za novinare, na kojoj je najavljena kampanja "30 za ponos", od 30 odabranih prisustvovalo je 16, a njih šestoro je, uz zahvalnost "Europromu" za ovu kampanju, govorilo o svojim uspesima i postignutim rezultatima.

 

"Biseri", kako ih je nazvala Bojana Perić, nisu samo iz Valjeva nego su i iz Mionice, Lajkovca, Osečine, Kosjerića i Loznica, gradova i opština u kojima "Europrom" ima svoje prodavnice.

 

 

Aktuelno