Registracija Prijava preko FB
Valjevska gimnazija (foto: Đorđe Đoković)
Valjevska gimnazija (foto: Đorđe Đoković)
21.01.2021, 11:42

Ivan Nastić gost tribine "Valjevski gimnazijalci"

č: | fb:

Valjevska gimnazija ove godine obeležava 150 godina svog postojanja i uspešnog rada. U nemogućnosti da se, zbog zdravstveno-bezbednosnih uslova, susreti učenika, profesora i prijatelja Valjevske gimnazije sa svojim najznačajnijim učenicima organizuju uživo, Izvršni odbor jubileja je odlučio da organizuje seriju online tribina pod radnim nazivom "Valjevski gimnazijalci".

 

Cilj ovih tribina je da se javnosti predstave najznačajniji živi valjevski gimnazijalci - ličnosti iz sveta nauke, umetnosti, kulturnog i javnog života u Srbiji i svetu.

 

Zoom tribina "Valjevski gimnazijalci" i ovog četvrtka u 19 časova. Gost će biti istraživač Ivan Nastić, a razgovor vodi Nikola Božić.

 

Ivan Nastić je bio učenik Valjevske Gimnazije od 1997. do 2001. Osvojio je više republičkih i saveznih nagrada na takmičenjima iz fizike i matematike.

 

Već u Valjevskoj gimnaziji je aktivno učestvovao u radu speleološke grupe Društva istraživača "Vladimir Mandić - Manda", a kasnije stekao i zvanje instruktora.

 

Kao istraživač prirode učestvovao je i bio lider mnogih domaćih i međunarodnih ekspedicija. Istraživao je najznačajnije prirodne znamenitosti u Srbiji, Evropi i svetu između ostalih najdublju jamu na svetu Krubera Voronja na Kavkazu (2100 metara).

 

Na tribini će govoriti o svojim gimnazijskim i istraživačkim danima, putovanjima,  istraživanjima jama, pohodima na planinske vrhove, spuštanjima u najdublje kanjone, kajakaškim podvizima, odnosu prema prirodi i njenim ćudima.

 

Tribina će biti realizovane korišćenjem interaktivne Zoom platforme (zoom.us). 

 

Linkovi za praćenje tribine

https://us02web.zoom.us/j/85854569813?pwd=TlBOL1ZuOVc2dW5pbFcwNy96MHJVdz09

yuotube (livestream): https://youtu.be/O7EMAS3Uvow

 

Odbor za obeležavanje jubileja pozvao je sve zainteresovane da se pridruže razgovoru u četvrtak 21.01.2021. u 19 časova.

Aktuelno