Bojana Perić i Andrea Srećković  (foto: Kolubarske.rs)
Bojana Perić i Andrea Srećković (foto: Kolubarske.rs)
09.09.2018, 07:07

U septembru "Dani domaćih" u Europromu

č: | fb:

Iz valjevskog Europroma najavljuju da će septembar biti u znaku kampanje pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje će se svakog meseca predstaviti po jedan ili više domaćih proizvođača.

 

- Ova kampanja podrazumeva jednu sinergiju, blisku saradnju domaćih proizvođača i trgovaca, u ovom slučaju Europroma, a sve sa ciljem da izađemo u susret našim potrošačima kojima ćemo obezbediti što više benefita kroz brojne akcije, a koje ćemo realizovati narednih meseci zajedno sa našim partnerima", najavila je PR menadžer Europroma Bojana Perić.

 

Jedna od prvih akcija u okiru kampanje biće "Dani Jaffe" tokom septembra u svim prodajnim objektima Europroma.

 

- Opredelili smo se da šest udarnih ili najprodavanijih proizvoda Jaffe budu u septembru na sniženju, pre svih trenutno najaktuelniji Jaffa biskvit koji će koštati 79,90 dinara - rekla je Perić.

 

Ona najvaljuje da će u okviru kampanje "Dani domaćih" biti organizovane i akcije u koje će biti uključena deca, tako da će naredne nedelje biti raspisan konkurs na temu "Zašto volim Jaffu?".  Svi osnovci mogu da na FB stranici Europroma pošalju crtež, pesmu ili priču, a prvih 20 radova kompanija Jaffa iz Crvenke će nagraditi sa 20 paketa svojih proizvoda. 

 

Pored ove akcija, planirano je da u drugoj polovini septembra bude organizovana promocija i degustacija Jaffinih proizvoda u objektima Europroma.

Bojana Perić i Andrea Srećković

Bojana Perić i Andrea Srećković (Foto: Kolubarske.rs)

Brend menadžer kompanije Jaffa Andrea Srećković izrazio je zadovoljstvo zbog toga što je Jaffa deo kampanje "Dani domaćih", kao i zbog višegodišnje uspešne saradnje sa valjevskim Europromom.

Akcija Europroma "da se domeće odomaći" je značajna, ne zamo za valjevsku trgovinu i za Jaffu nego i za celu državu i region.

 

- Kompanija Jaffa iz Crvenke u Srbiji posluje preko 40 godina, i u svom portfoliu imamo mnogo proizvoda, na prvom mestu Jaffa keks sa nepromenjenim kvalitetom, sa kojim su mnoge generacije odrastale. Drago nam je da će, osim što će potrošači imati priliku da po promotivnim cenama kupuju naše proizvode, i najmlađi pokazati svoju kreativnost i biti nagrađeni sa našim slatkim paketima - rekao je Srećković.

 

On je Valjevce pozvao da probaju i po povoljnim cenama kupe Jaffa proizvode, a najmlađe da pošalju svoje radove na temu "Zašto volim Jaffu?". 

 

PR menadžer Europroma Bojana Perić je podsetila da je Europrom agresivniju i intenzivniju kampanju zaštite, negovanja i promovisanja domaćih proizvođača najavio na ovogodišnjem Sajmu privrede SPREG.

 

- Kada kažem domaće pre svega mislim na domaće proizvođače i domaće proizvode. Zašto sve to radimo? Poznato je da se Europrom kao i Domaći trgovinski lanav (DTL) već godinama zalažu, što je donekle i naša misija, da podstičemo i dajemo podršku opstanku i razvoju domaće privrede. Iskoristići i ovu priliku da kažem svim našim sugradjanima da sam duboko uverena da je tema opstanka i razvoja domaće privrede nešto što se tiče svih nas. I tu ne mislim samo na Europrom i Jaffu, kompaniju iz Crvenke sa kojom sarađujemo, na proizvodjače i  i trgovce, nego mislim na sve ljude koji žive u Srbiji -rekla je Perić.

 

Dodala je da razvoj domaće proizvodnje znači mnogo za Srbiju i za sve građane. To znači čuvanje postojećih radnih mesta, ali i otvaranje novih, to znači i korišćenje domaćih sirovina. 

 

PR menadžer Europroma Bojana Perić navodi da često rade istraživanja i ankete među potrošačima, i ono što primećuju u odnosu na prethodne četiri godone kada su tek počeli kampanju kupovine domaćih proizvoda i kada su potrošači bili nezainteresovani za tu temu, sada istraživanja pokazuju da su ljudi mnogo više uključeni i da im je pored kvaliteta i cene, važno i poreklo proizvoda. "Upravo to da je proizvod domaći sve više utiče na odluku o kupovini", rekla je Bojana Perić.

 

Aktuelno

Bez kraja - Ilustracija Dušan Arsenić (foto: )
Bez kraja 27.04.2024

Kakav je to svet, bez "srpskog sveta"?

Nagoveštaji raspada SFRJ, ni kad je postao veoma verovatan, u Srbiji nisu uzimani ozbiljno. Bori Čorbi su omogućili hit: "Hoće da se otcepe, bečki konjušari!", a "običnom svetu" samozadovoljno:...