Registracija Prijava preko FB
Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić (foto: Kolubarske.rs)
Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić (foto: Kolubarske.rs)
07.12.2018, 12:52

"Domaći proizvod treba da bude izbor broj jedan"

č: | fb:

Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u decembru.
 

"U svim maloprodajnim objektima Europroma glavnu reč imaće kompanije Soko Štark i Pionir, čiji će proizvodi u decembru biti na specijalnim akcijskim cenama", najavila je PR menadžer Europroma Bojana Perić.

 

Perić podseća na reakcije kupaca, nakon što je u septembru pokrenuta kampanja "Danui domaćih, koji, kako kažu, nisu više sigurni koji su proizbodi domaći s obzirom na to da su mnoge firme kupili stranci.

 

- Kada je u pitanju vlasništvo i izvor kapitala, to nije odlučujući faktor, niti kriterijum po kome se određuje da li je proizvod domaći ili ne. Domaći proizvod je onaj koji je proizveden u našoj zemlji uz resurse sa našeg prostora, a oni koji su učestvovali u stvaranju tog proizvoda su naši ljudi. Kada govorimo kupujte domaće, volimo da kažemo "Proizvedeno u Srbiji-Kke Bojana Perić.

 

Dodala je da nije baš sve kavlitetno što se proizvede u Srbiji, ali kroz ovu akciju se pokazuje da u Srbiji i te kako ima dobrih i kvalitetnih domaćih proizvoda. Perić podseća da je kampanja "Dani domaćih" počela u septembru i da su reakcije pozitivne. Ona prenosi reči jendog sugrađanina, koji kaže da je sve to lepo i da je ideja dobra, ali glavni potez nije ni na domaćem proizvođači ni na trgovcu, nego na potrošaču.

 

- Zadatak domaćeg proizvođača i domaćeg trgovca jeste da obezbedi potrošaču kvalitetan domaći proizvod po pristupačnoj ceni, a na potrošaču je da to prepozna i napravi pravi izbor. Ovo je bitka svih nas i u njoj moramo svi učestvovati ako želimo da se stvari pomere i promene. Kupovati domaće je proces koji mora da se uči. U skandinavskim zemljama se kupuju isključivo domaći proizvodi bez obzira na cenu. Naravno da Srbije nije zemlja u kojoj cena nije odlučujući faktor, ali ako je cena pristupačna, a proizvod kvalitetan onda domaći proizvod treba i mora biti izbor broj jedan - poručila je Bojana Perić.

Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić

Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić (Foto: Kolubarske.rs)

 

Radojka Ilić, brend bilder kompanije Soko Štark uz pohvale Europromu na tome što je pokrenuo kampanju, kaže da ovakve zajedničke akcije sigurno dovode do toga da se podigne svest potrošača o domaćim proizvođačima i domaćim brendovima, a samim tim se povećava prodaja domaćih proizvoda.

 

- Na taj način se stiče lojalnost potrošača, dolazi do rasta prodaje, a onda raste i vrednost kompanija. Soko štark ima dugu tradiciju, postojimo od 1922. godine i sve to vreme ulažemo u tehnološke procese, unapređujemo, ne samo proizvodnju nego i odnose sa potrošačima. Danas imamo preko 200 proizvoda, prošle godine smo proizveli 29 hiljada tona proizvoda, imamo 1038 zaposlenih, a naši brend "smoki“"

 

Ona je najavila da će decembar u Europromu biti u znaku super cena proizvoda Soko štarka, a za decu su pripremili nagradnu igru pa će mališani, prvih dvadeset, koji na fejsbuk stranicu Europroma pošalju slike vezane za dva brenda, "smoki mini" i "najlepše željice - čokoladne kašičice", biti nagrađeni slatko slanim paketima. Degustacija ova dva proizvoda biće 22. decembra u objektima Europroma.

 

Druga kompanija koja će u decembru u Europromovim prodavnicima "imati glavnu reč" je subotički Pionir.

 

Luka Dimić, brend menadžer naglasio je da i ova kompanija ima stogodišnju tradiciju, a proizvodi Pionira su prepoznatljivi u mnogim zemljama Balkana, pre svega po vrhunskom kvalitetu.

 

- Tradicija i kvalitet su ključna dva razloga zbog kojih je Pionir stekao reputaciju regionalnog brenda. Međutim, i pored tog višedecenijskog reginalnog nastupa, mi se uvek rado odazivamo pozivu domaćih partnera, naročito kada je inicijativa ovako dobra kao što je projekat "Dani domaćih". Pionir i Europrom su ovoga puta pripremili nešto posebno. Ne samo što će potrošači naše proizvode moći da kupe po akcijskim cenama tokom decembra, nego će biti u prilici da učestvuju u našoj do sada najvećoj nagradnoj igri pod nazivom "Pionir te vodi na zimovanje". Ova nagradna igra traje do 19. decembra, a kupovinom Pionirovih proizvoda među kojima je i naš "paket sreće" potrošači dobijaju priliku da učestvuju i osvoje vredne nagrade. Glavna nagrada je zimovanje u hotelu sa pet zvezdica Grand hotel Tornik na Zlativboru, a tu su proizvodi Alfa plama i brojne slatke nagrade. Bilo bi zaista divno kada bi neko baš iz ovih krajeva bio srećnik i dobio neku od vrednih nagrada", rekao je Luka Dimić. 

 

Aktuelno

Abro fest plakat (autor Dušan Arsenić) (foto: )
Od 24-30. septembra Pre 36 minuta

"Mrešćenje šarana" otvara 16. Abro fest

Šesnaesti po redu Abro fest počinje večeras premijerom predstave Gradskog pozorišta, "Mrešćenje šarana" po tekstu Aleksandra Popovića. Publika će do 30. septembra imati priliku da pogleda četiri...

Likovna kolonija Ribnica 2021. (foto: www.mionica.rs)
Po treći put Pre 4 sati 7 minuta

Mionica domaćin likovne kolonije "Ribnica3 2021"

U Mionici je po treći put organizovana likovna kolonija "Ribnica3 2021", koja je okupila 17 umetnika iz Rusije, Srbije, Republike Srpske, Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Izložba radova biće...

Kovid ambulanta Dom zdravlja (foto: Đorđe Đoković)
Podaci Zavoda za javno zdravlje Pre 23 sati 7 minuta

U Valjevu preminule još tri osobe, 157 novozaraženih

Od posledica koronavirusa u Valjevu su preminule još tri osoba. U Opštoj bolnici trenutno je na lečenju 166 kovid pacijenata. Testirano je 367 na teritoriji Kolubarskog okruga, u Kovid ambulanti...  · 1 komentar