Registracija Prijava preko FB
Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić (foto: Kolubarske.rs)
Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić (foto: Kolubarske.rs)
07.12.2018, 12:52

"Domaći proizvod treba da bude izbor broj jedan"

č: | fb:

Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u decembru.
 

"U svim maloprodajnim objektima Europroma glavnu reč imaće kompanije Soko Štark i Pionir, čiji će proizvodi u decembru biti na specijalnim akcijskim cenama", najavila je PR menadžer Europroma Bojana Perić.

 

Perić podseća na reakcije kupaca, nakon što je u septembru pokrenuta kampanja "Danui domaćih, koji, kako kažu, nisu više sigurni koji su proizbodi domaći s obzirom na to da su mnoge firme kupili stranci.

 

- Kada je u pitanju vlasništvo i izvor kapitala, to nije odlučujući faktor, niti kriterijum po kome se određuje da li je proizvod domaći ili ne. Domaći proizvod je onaj koji je proizveden u našoj zemlji uz resurse sa našeg prostora, a oni koji su učestvovali u stvaranju tog proizvoda su naši ljudi. Kada govorimo kupujte domaće, volimo da kažemo "Proizvedeno u Srbiji-Kke Bojana Perić.

 

Dodala je da nije baš sve kavlitetno što se proizvede u Srbiji, ali kroz ovu akciju se pokazuje da u Srbiji i te kako ima dobrih i kvalitetnih domaćih proizvoda. Perić podseća da je kampanja "Dani domaćih" počela u septembru i da su reakcije pozitivne. Ona prenosi reči jendog sugrađanina, koji kaže da je sve to lepo i da je ideja dobra, ali glavni potez nije ni na domaćem proizvođači ni na trgovcu, nego na potrošaču.

 

- Zadatak domaćeg proizvođača i domaćeg trgovca jeste da obezbedi potrošaču kvalitetan domaći proizvod po pristupačnoj ceni, a na potrošaču je da to prepozna i napravi pravi izbor. Ovo je bitka svih nas i u njoj moramo svi učestvovati ako želimo da se stvari pomere i promene. Kupovati domaće je proces koji mora da se uči. U skandinavskim zemljama se kupuju isključivo domaći proizvodi bez obzira na cenu. Naravno da Srbije nije zemlja u kojoj cena nije odlučujući faktor, ali ako je cena pristupačna, a proizvod kvalitetan onda domaći proizvod treba i mora biti izbor broj jedan - poručila je Bojana Perić.

Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić

Radojka Ilić, Bojana Perić i Luka Dimić (Foto: Kolubarske.rs)

 

Radojka Ilić, brend bilder kompanije Soko Štark uz pohvale Europromu na tome što je pokrenuo kampanju, kaže da ovakve zajedničke akcije sigurno dovode do toga da se podigne svest potrošača o domaćim proizvođačima i domaćim brendovima, a samim tim se povećava prodaja domaćih proizvoda.

 

- Na taj način se stiče lojalnost potrošača, dolazi do rasta prodaje, a onda raste i vrednost kompanija. Soko štark ima dugu tradiciju, postojimo od 1922. godine i sve to vreme ulažemo u tehnološke procese, unapređujemo, ne samo proizvodnju nego i odnose sa potrošačima. Danas imamo preko 200 proizvoda, prošle godine smo proizveli 29 hiljada tona proizvoda, imamo 1038 zaposlenih, a naši brend "smoki“"

 

Ona je najavila da će decembar u Europromu biti u znaku super cena proizvoda Soko štarka, a za decu su pripremili nagradnu igru pa će mališani, prvih dvadeset, koji na fejsbuk stranicu Europroma pošalju slike vezane za dva brenda, "smoki mini" i "najlepše željice - čokoladne kašičice", biti nagrađeni slatko slanim paketima. Degustacija ova dva proizvoda biće 22. decembra u objektima Europroma.

 

Druga kompanija koja će u decembru u Europromovim prodavnicima "imati glavnu reč" je subotički Pionir.

 

Luka Dimić, brend menadžer naglasio je da i ova kompanija ima stogodišnju tradiciju, a proizvodi Pionira su prepoznatljivi u mnogim zemljama Balkana, pre svega po vrhunskom kvalitetu.

 

- Tradicija i kvalitet su ključna dva razloga zbog kojih je Pionir stekao reputaciju regionalnog brenda. Međutim, i pored tog višedecenijskog reginalnog nastupa, mi se uvek rado odazivamo pozivu domaćih partnera, naročito kada je inicijativa ovako dobra kao što je projekat "Dani domaćih". Pionir i Europrom su ovoga puta pripremili nešto posebno. Ne samo što će potrošači naše proizvode moći da kupe po akcijskim cenama tokom decembra, nego će biti u prilici da učestvuju u našoj do sada najvećoj nagradnoj igri pod nazivom "Pionir te vodi na zimovanje". Ova nagradna igra traje do 19. decembra, a kupovinom Pionirovih proizvoda među kojima je i naš "paket sreće" potrošači dobijaju priliku da učestvuju i osvoje vredne nagrade. Glavna nagrada je zimovanje u hotelu sa pet zvezdica Grand hotel Tornik na Zlativboru, a tu su proizvodi Alfa plama i brojne slatke nagrade. Bilo bi zaista divno kada bi neko baš iz ovih krajeva bio srećnik i dobio neku od vrednih nagrada", rekao je Luka Dimić. 

 

Aktuelno

Dečje igralište u parku Pećina (ilustracija) (foto: Đorđe Đoković)
Raspisana javna nabavka Pre 23 sati 9 minuta

Dečje igralište dobiće četiri valjevska naselja

Četiri valjevska naselja, "Milorada Pavlovića", "Sretena Dudića", Novo naselje i Peti puk, u blizini tržnog centra, dobiće mini dečje igralište. Reč je o tipskom igralištu, površine oko 50 metara...  · 15 komentara

Plato Centra za kulturu (foto: Đorđe Đoković)
Odbornici uvažili kritiku Pre 21 sati 47 minuta

Nije teško poštovati zakon

Za razliku od prethodnih skupštinskih zasedanja, na sednici Skupštine grada u četvrtak svi odbornici su nosili masku, a na platou Centra za kulturu nije bilo parkiranih automobila. Tako su...  · 6 komentara

Kovid ambulanta  (foto: Đorđe Đoković)
Podaci Zavoda za javno zdravlje Pre 1 dan 1 sati

U Valjevu je za sedam dana obolelo 95 osoba

U Valjevu je još deset osoba zaraženo korona virusom, što je ukupno od početka pandemije 1370. U Lajkovcu je troje novoobolelih, u Mionici dvoje, i po jedno u Ljigu i Osečini.  · 9 komentara