Registracija Prijava preko FB
Milica Dejković i Bojana Perić (foto: Đorđe Đoković)
Milica Dejković i Bojana Perić (foto: Đorđe Đoković)
06.06.2019, 11:02

"Dani domaćih" u junu rezervisani za Yuhor

č: | fb:

Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u junu.

 

Ovaj put potrošači će u svim maloprodajnim objekatima Europroma imati priliku da po specijalnim akcijskim cenama kupe suhomesnate proizvode kompanije "Yuhor", koja ima tradiciju dugu preko 100 godina.

 

Kako je rečeno na konferenciji za novinare, sledi dvomesečna letnja pauza, da bi od septembra kampanja "Dani domaćih" bila nastavljena.

Bojana Perić

Bojana Perić (Foto: Đorđe Đoković)

 

PR Menadžer kompanije Europrom Bojana Perić rekla je da su dosadašnji rezultati kampanje, koja traje deset meseci i u okviru koje je predstavljeno devet nacionalnih i sedam lokalnih proizvođača, više nego dobri, a to potvrđuju podaci da je prodaja domaćih proizvda duplirana. 

 

- Praksa je bila da uvek bude izdvojeno deset domaćih, kvalitetnih proizvoda koji su tokom meseca, u kome su se predstavljali, bili znatno sniženi u objektima Europroma. Takvih proizvoda bilo je blizu 100, koje su potrošači mogli da kupe po nižim cenama, takođe smo imali oko 50 promocija sa degustacijama. Analiza pokazuje da je prodaja pomenutih proizvoda, u svakom mesecu kampanje, u proseku povećana 100 posto. To je podatak koji nas raduje, i to je bio jedan od naših prvih ciljeva da se poveća prodaja domaćih proizvoda i da na taj način, svi zajedno, podržimo domaću proizvodnju i damo svoj doprinos očuvanju i negovanju domaće privrede. Ispunili smo i drugi cilj, a to je obezbeđivanje benefita za potrošača što smo učinili upravo kroz snižene cene - rekla je Bojana Perić PR Menadžer kompanije Europrom.

 

Perić je istakla kao važan i efekat akcije, koji se ne odnosi samo na brojke i povećanu prodaju, a na to su posebno ponosni.

 

- Tokom svakog meseca na društvenim mrežama i našoj fejsbuk stranici imali smo aktivacije gde smo pozivali prijatelje i posetioce stranice da nam pošalju pesme, priče, crteža, ali i da odgvore na pitanje zašto vole određenog proizvodjača i zašto kupuju domaće proizvde. Tokom ovih deset meseci oko 200 prijatelja fejsbuk stranice nagrađeno je poklon paketima proizvodjača, a daleko veći broj njih nam je poslao svoje radove, i to ne samo najmlađi nego su učestvovali i odrasli. Postigli smo ključni cilj, a to je da se tokom deset meseci pričalo o domaćim proizvodjačima i kvalitenim, domaćim proizvodima, i to je ono što pokazuje da je dosadašnja kampanja imala uspeha – navela je Bojana Perić.

 

Ona je najavila da će Europrom dvomesečnu pauzu kampanje iskoristiti da u svojim prodajnim objektima razgovara sa potrošačima i uradi istraživanje o efektima kampanje "Dani domaćih".  

Milica Dejković

Milica Dejković (Foto: Đorđe Đoković)

 

Marketing menadžer kompanije „Yuhor“ Milica Dejković najavila je brojne promocije i prezentacije proizvoda kompanije iz Jagodine, u okviru koje će potrošači njihove proizvode mogći da kupe po sniženim cenan u objektima Europroma.

 

- Yuhor je kompanija koju odlikuje tradicija duža od 100 godina, i to je jedan od naših zaštitnih znakova. Osnovano je 1902. godine i tada je poslovalo kao pretežno izvozno preduzeće i to za zapadno-evropsko tržište. Nekoliko godina kasnije Yuhor je krenuo sa proizvodnjom mortadele i zimske kobasice, i to po receptima starih majstora. I danas smo izvozno orjentisani, ali smo okrenuti i domaćem tržištu. Kompanija Yuhor ulaže u svoje proizvodne pogone i radi na tome da kvalitet proizvoda bude na što višem nivou. Ono što želimo jeste da potrošačima pružimo vrednost više i upravo šansa za to je kampanja "Dani domaćih". Međusobna saradnja Europroma i Yuhora je značajna zbog toga što na taj način našim potrošačima pružamo dodatnu pažnju - rekla je marketing menadžer kompanije Yuhor Milica Dejković.

 

Najavila je da potrošače u prodajnim objektima Europroma u junu očekuje sniženje cena Yuhorovih proizvoda, dok će svakog petka, u Erocentru, zatim u objektima u Novom Naselju i Radinom brdu, biti organizovane promocije. Svi oni koji kupe neki Yuhorov proizvod u danu promocije od 10 do 16 časova, dobiće proizvode u vrednosti od 300 i 600 dinara.

Aktuelno

Ulica vladike Nikolaja (duple trake) (foto: Đorđe Đoković)
Podaci Agencije za bezbednost saobraćaja Pre 5 sati 19 minuta

Valjevo najrizičnije za vožnju

Valjevo je teritorija gde je stradalo najviše vozača i putnika u automobilima, a naš grad je u vrhu i po broju stradalih pešaka i traktorista, pokazuju podaci Ministarstva unutrašnjih poslova...  · 1 komentar

Dečje igralište u Ljigu (foto: Vlada Ivanović)
Na sportskom terenu iza zgrade opštine Pre 3 sati 13 minuta

Otvoreno igralište za decu

Deca u Ljigu dobila su svoje igralište na sportskom terenu iza zgrade opštine. Na svečanost otvaranja dečjeg kutka došli su mališani iz Predškolske ustanove, učenici od prvog do četvrtog razreda iz...

Dom zdravlja (foto: Đorđe Đoković)
U Dom zdravlja stiglo 3.000 vakcina, najviše do sada Pre 1 sati 46 minuta

Počela vakcinacija protiv gripa

U Domu zdravlja Valjevo počela je vakcinacija protiv sezonskog gripa. Novina je da je ove godine obezbeđena četvorovalentna vakcina, koja obuhvata dva tipa A virusa i dva tipa B virusa,...

Kolubarske.rs * Vest (foto: )
Viši sud odbio žalbu tužilaštva Pre 16 sati 45 minuta

Uzbunjivač iz "Krušika" vraća se u kućni pritvor

Radnik "Krušika" iz Valjeva A. O. vraća se u kućni pritvor, prenosi N1. Viši sud je odbio žalbu Višeg javnog tužilaštva da radnik bude u pritvoru u zatvoru, te ostaje na snazi odluka sudije za...  · 2 komentara