Milan Matić i Bojana Perić (foto: Đorđe Đoković)
Milan Matić i Bojana Perić (foto: Đorđe Đoković)
06.09.2019, 07:16

"Dani domaćih" u septembru rezervisani za Frikom

č: | fb:

Nakon letnje pauze, kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je u septembru.

 

Letnja pauza je iskorišćena za razgovor sa potrošačima kako bi se sagledali efekti. Rezultati su više nego dobri, skoro polovina anketiranih je čula i podržala kampanju koju su ocenili najvišom ocenom.

 

PR menadžer Europroma Bojana Perić je podsetila da je tačno pre godinu dana Europrom pokrenuo kampanju "Dani domaćih" sa idejom da svakog meseca bude istaknut jedan ili više domaćih poizvođača. Reč je o kvalitetnim proizvodima sa teritorije Srbije koji su proizvedeni od sirovine sa naših prostora.

 

Bojana Perić

Bojana Perić (Foto: Đorđe Đoković)

Bojana Perić je navela da je za deset meseci trajanja kampanje, od septembra do juna, bilo uključeno 16 domaćih proizvođača, i to devet nacionalnih i sedam lokalnih, oko stotinu proizvoda je bilo u ponudu po akcijskim cenama, realizovano je preko 50 promocija, nagrađeno je preko 200 FB prijatelja... 

 

Marketing tim Europroma je letnju pauzu iskoristio da obiđe svoje objekte i razgovara sa potrošačima sa ciljem da sazna da li su bili upoznati sa kampanjom "Dani domaćih", kao i da čuju primedbe i sugestije.

 

- Razgovarali smo sa preko 1000 potrošača u preko 20 maloprodajnih objekata, i to ne samo na teritoriji Valjeva, nego u Kosjeriću, Lajkovcu, Osečini, Mionici...  Naše prvo pitanje je bilo da li ste uopšte čuli za kampanju "Dani domaćih", i rezultat je bio više nego dobar, jer je 45 posto potrošača odgovorilo potvrdno. Moram da kažem da smo zadovoljni s obzirom na to da smo za samo deset meseci kampanje postigli takav efekat da je skoro polovina potrošača ne samo čula nego je i znala šta je cilj kampanje. Naročito smo ponosni na to kako su je potrošači ocenili – dobili smo devetke i desetke, niko nam nije dao ocenu ispod devet, što znači da podržavaju saradnju domaćih proizvođača i domaće trgovine. Došli smo do zaključka da su potrošači prepoznali ono što mi potenciramo od početka, a to je da kampanja "Dani domaćih" ne znači bojkot stranih proizvoda, nego želi da pruži podršku domaćim proizvođačima i domaćim proizvodima, i da u svesti naših potrošača na prvom mestu ipak bude to da negujemo i sačuvamo ono što je naša, a kvalitetno je – rekla je Perić i najavila nastavak kampanje ili kako je rekla drugi ciklus "Dana domaćih".

 

Drugi ciklus kampanje "Dani domaćih" otvara kompanija Frikom koja će potrošačima u svim maloprodajnim objekatima Europroma do kraja septembra ponuditi pet svojih proizvoda po specijalnim akcijskim cenama.

Milan Matić

Milan Matić (Foto: Đorđe Đoković)

 

Marketing menadžer Frikoma Milan Matić kaže da je kampanja Europroma "interesantna i inspirativna", u koju se treba uključiti jer je to dobar način da se podrže domaći proizvođači i brendovi.  

 

- Nismo slučajno izabrali septembar, jer to je mesec koji povezuje dva segmenta – sladoled i smrznuti program. Odlučili smo da potrošačima po nižim cenama ponudimo naše poznate i tražene artikle; sladolede Quattro čokloada, Strauss kapri i novi proizvod lansiran prvi put ove godine Sendwich plazma. Od smrznutog programa potrošači će moći po akcijskim cenama da kupe carsku mešavinu i boraniju - naveo je Matić.

 

On je najavio specijalnu akciju koja će biti organizovana 13, 14. i 15. septembra u Eurocentru. Za bilo koju kupovinu Frikom proizvoda vrednosti 499 dinara, potrošači će na poklon dobiti "quatro ceger".

 

Kompanija Frikom postoji 44 godine, počeli su kao ogranak PKB, na početku razvoja tehnologiju proizvodnje sladoleda su učili od kompanije Unilever. S početka 21. veka od 28 posto dostigli su današnjih 86 posto tržišnog učešća u prodaji sladoleda. Kompanija zapošljava 1000 ljudi, godišnji promet iznosi preko 100 miliona evra, dominantno proizvodi i prodaje na teritoriji Srbije, ali izvozi sladolede, smrznuto povrće i pecivo u zemlje regiona, Grčke, Rusije... Multinacionalne kompanije koje proizvode sladolede u proseku izbace 4-5 novih sladoleda godišnje, dok je Frikom u poslednjih desrt godina imao deset novih sladoleda godišnje. I to zahavljujući domaćoj pameti i domaćim tehnolozima...

 

Milan Matić je rekao da je jedan od ciljeva Frikoma da potrošače u Srbiji "navikne" na konzumiranje sladoleda i zimi. Matić je saopštio podatke da potrošnja sladoleda u Srbiji iznosi 3,5 litara godišnje, prosek u Evropi je oko sedam litara, dok u sladoledu najviše uživaju Skandinavci koji pojedu oko 10 litara sladoleda godišnje.

 

Aktuelno

Oranica (ilustracija) (foto: Đorđe Đoković)
U Valjevu Pre 1 sati 18 minuta

Tajna sesija Rio Tinta sa nepoznatim posetiocima

Kompanija Rio Tinto organizovaće u Valjevu, u četvrtak 28. marta sesiju sa predstavnicima lokalne zajednice na temu Projekat "Jadar". Skup je zatvoren za medije, a "sesije se održavaju sa ciljem da...  · 2 komentara

SPREG (Ilustracija) (foto: Đorđe Đoković)
Od 4. do 6. aprila u Omni centru Pre 1 dan 1 sati

19. SPREG – “Ovde stvaramo vrednosti”

Sajam privrede zapadne Srbije SPREG, pod sloganom "Ovde stvaramo vrednosti", biće održan od 4. do 6. aprila u Omni centru u Valjevu. U dve hale i na otvorenom, na 80 štandova predstaviće se 150...  · 2 komentara