Kolotrazi na duplim trakama (foto: Kolubarske.re)
Kolotrazi na duplim trakama (foto: Kolubarske.re)
26.10.2021, 06:59

Džaba "Miloš Veliki" ako se do njega dolazi preko blata i rupa

č: | fb:

Valjevski kraj ima najlošije puteve od svih gradova zapadne Srbije. Šta je u pitanju, da li je nemar, nerad, ili neznanje, to bi građani trebalo da odluče na sledećim izborima", poručuju valjevske demokrate.

 

U saopštenju za javnost, postavljaju nekoliko pitanja u vezi saobraćajne infrastrukture na teritoriji grada uz zaključak da građanima Valjeva i okoline ništa ne znači novi auto-put kada do njega dolaze preko rupa i blata.

Oštećenja na ulici

Oštećenja na ulici (Foto: Đorđe Đoković)

 

Demoktare pitaju da li Valjevo, kao i Srbija, u svojim organima upravljanja ima stručnjake za razvoj drumskog saobraćaja i izgradnju putne infrastrukture? Smatraju da samo kvalitetne saobraćajnice mogu dovesti do lakšeg i bezbednijeg života naših sugrađana.

 

"Dok svi znamo da su putevi žile kucavice jednog društva, neko kao da se trudi da ih svakodnevno uništava  sa svojim navodno investicijama u nove, skuplje, kvalitetnije puteve... Dok se na jednoj strani grade auto-putevi, koji su i te kako važni za jednu državu, a i šire, na drugoj strani imamo svakodnevno uništavanje puteva nižih kategorija u celoj zemlji, pa i u našem Valjevu. Ništa građanima koji žive u seoskim područjima ne znači ni 'Miloš Veliki', ni drugi auto-putevi, ako do njega bezbedno ne mogu da dođu iz svojim mesta življenja. Ali, očigledno je da pod prevelikim teretom moćnih kamiona, koje poseduju neki moćni ljudi, popušta i 'Miloš Veliki', neravnine i na tom putu su sve veće i veće... Mi imamo sreću, ili nesreću, da u okolini našeg Valjeva država raspolažemo sa više aktivnih rudnika kamenog agregata odakle kamioni svakodnevno odvlače razne frakcije za izgradnju saobraćajnica u pojedinim delovima Srbije" navode demokrate.

Rupa na ulici

Rupa na ulici

 

Dodaju da pored rupa na ulicama, koje direktno ugrožavaju bezbednost učesnika u saobraćaju, najveći problem predstavljaju i kolotrazi na putevima, najviše ih ima na duplim tarkama, Užičkom putu, putu ka Lajkovcu i drugim pravcima iz Valjeva, koji su toliko izraženi da predstavljaju potencijalnu mogućnost nastanka saobraćajnih nezgoda u svako vreme.

 

"Zašto ćute i žmure ljudi koji rade u organima lokalne vlasti, a vezano za saobraćaj? Zašto žmure i ćute policajci, inspektori i svi drugi nadležni, a vezano za kontrolu saobraćaja pretovarenih kamiona koji bukvalno lome puteve? Da li se Valjevo uljuljkalo u sve većim brojevima obolelih od Korone, ili od nadolazećih PM10 i PM2,5 otrovnih čestica?", pitaju.

 

Valjevske demokrate smatraju da Valjevo može, da Valjevo ima snage da se uhvati u koštac sa svim problemima u njihovom rešavanju, ali samo sa drugim ljudima na odgovarajućim mestima u organima lokalne zajednice, onim ljudima koji znaju i koji hoće to da rade.

Svaki komentar će pregledati urednik Kolubarskih.rs pre objavljivanja na sajtu

11 komentara

  1. Mila, 26.10.2021 u 17:50

    Uđite u ulice Pere Komirićanca, Hvarsku, Matije Gupca pa na Jakova Nenadovića, pa obrnuto. Te ulice po kojim trava raste, rupa do rupe, sužene, da kola ne mogu da se mimoiđu (ne daj bože kamion sa drvima) to je bogu plakati. Već duže vreme se obraćamo za ove probleme, niko ne reaguje. Ulica Pere Komirićanca, dupke silazi na ulicu Vojvode Mišića (šabački put). Levo i desno parkirana vozila, ogledalo preko puta oštećeno. Čekate da se desi teška nezgoda. Više puta je dolazilo tu do udesa. Srećom bez težih povreda. Šta radi Policija, saobraćajna inspekcija, geodetska služba da razmeri stvarnu širinu ovih ulica. Udaljeni smo od centra oko 700 m. Plaćamo sve obaveze ovoj državi, a putevi rađeni poslednji put pre više od 40 godina, sa našim velikim učešćem.

  2. Smoki, 26.10.2021 u 13:34

    Upravo vam je "bebo" dao odgovor na pitanje koje nas muci decenijama. O ovome ja pricam godinama. Bravo za komentar!!!

  3. Stanimir, 26.10.2021 u 12:04

    Gradonacelnik i njegov tim vredno rade oko ulica.Treba i bice sve popravljeno i mnogo bolje nego u vreme druga Broz Josipa.

  4. Sumanut, 26.10.2021 u 12:02

    Neko rece sramota. Nema toga u Valjevu na Kolubari.

  5. Mima, 26.10.2021 u 11:16

    I jedan cm asvalta kad se ukrade su ogromne pare. Zato se i grade najvise putevi, laka zarada.

  6. Miodrag, 26.10.2021 u 10:40

    Za ulicu Vuka Karadžića u kojoj živim 50 godina, treba zvati stručnjaka za sve i on bi to rešio.Čovek pomera brda i ulica bi bila gotova za dve do tri nedelje, garantujem. Čovek je stručnjak za sve, ali sada nema vremena, zbog kafane.

  7. Zoki, 26.10.2021 u 10:03

    Ovo je totalna sramota za jedan grad. Nema ni jedne ulice u gradu da je normalna i čitava. A ona najnovija do obilaznog puta je tek za smejanje...ima li iko odgovornost za nesto.sramota me kad mi dodje neko sa strane u goste

  8. bebo, 26.10.2021 u 09:00

    Ovaj problem je prisutan mnogo godina ranije ne samo u Valjevu već i u Srbiji. Problem je u nekvalitetnoj izgradnji puteva i ulica kao i u prevozu ne dozvoljenog tereta na našim putevima. Količina tereta koja se prevozi na našim putevima ne bi izdržali ni savremeni Evropski putevi. Valjevo je okruženo sa nekoliko kamenoloma iz kojih se vozi materijal i do 60 tona u bruto iznosu, a dozvojeno je 40 tona plus 5%. Zašto se ne postavljaju vage za kontrolu tereta u samoj blizini kamenoloma? Kontrola koja se sprovodi na našim putevima uz predhodnu dojavu pojedinim prevoznicima je slika stanja našeg društva (korupcija, kriminal...). Isto je i u izgradnji puteva gde izvođači radova koriste prljave i jeftine materijale, a naplaćuju kao prvu klasu. Dogovor između izvođača radova i nadzornog organa uz jedan skroman koverat dozvoljava im da se ovako ponašaju. Izvođači radova pravdaju materijal na osnovu otpremnica koje se krivotvore, umesto da se kvalitet ugrađenog materijala pravda fakturama na kojima je iskazan i obračunat materijal. Samo uspostavljanjem odgorarajućih mehanizama kontrole sve bi se ovo sprečilo. Postoji vrlo jednostavno rešenje nadzora da bi se sve ovo sprečilo.

  9. Gradjanin, 26.10.2021 u 09:00

    Treba verno dočarati vreme Miloša velikog, pa uporediti.

  10. Komšija, 26.10.2021 u 07:41

    Svakodnevno prolazim novom ulicom ka obilaznici. Ljudi moji pa da je moguće da onako izgleda posle svega godinu dana, asfalt se raspada, neravnine, ulegnuća oko šahti (kojih je nebrojeno. Auto trese kao po Vuka Karadžića, Pasterovoj Suvoborskoj, duplim trakama.... Tuga, a nekada je bio lep grad...Šteta...

  11. Nikola, 26.10.2021 u 07:19

    Pa godinama gradski čelnici nisu sposobni da srede centralnu ulicu Vuka Karadžića, o čemu dalje da pričamo?! I ovih 400m koje sad renoviraju rade duže nego što bi neko autoput napravio. Kladim se da će i posle sređivanja kopati i rovariti po ulici pa će se brzo vratiti u prethodno stanje, tradicionalno. Prosto je neverovatno da i dalje u 2021. godini pričamo o putevima kao bitnoj kategoriji, to bi odavno trebalo da se podrazumeva, ali ne u valjevu i srbiji (namerno malim slovom).

Aktuelno

Obezbeđenje - Dekapolit (foto: Kolubarske.rs)
Iz godine u godinu sve skuplje i skuplje Pre 23 sati 13 minuta

Privatno obezbeđenje Grad plaća 10,3 miliona dinara

Privatno obezbeđenje objekta Grada Valjeva ove godine košta10,3 miliona dinara. Firma Dekapolit Grad obezbeđuje osmu godinu, a i ako je reč o istim poslovima cifra je sa 2,4 miliona narasla na 10,3...  · 4 komentara

...Kao slika (lepa) (foto: Sofija Ranković)
Iz redakcije 26.05.2025

Valjevo na stend baju

Da li prisustvujemo dekadenciji kulture u Valjevu u realnom vremenu? Da li za to treba da krivimo institucije, ili nas same? Koji je tačno kamen spoticanja građana Valjeva kada je reč o kulturnim...  · 7 komentara

Srbija centar u Valjevu (foto: )
Srbija centar 26.05.2025

Program "Oporavak Srbije" predstavljen u Valjevu

Predstavnici stranke Srbija centar (SRCE) predstavili su Valjevcima svoj program "Oporavak Srbije – nužni koraci za izazak iz krize". Program sadrži 99 mera koje bi trebalo sprovesti u svim...