Registracija Prijava preko FB
Slobodan Gvozdenović i Zoran Majdak (foto: Đorđe Đoković)
Slobodan Gvozdenović i Zoran Majdak (foto: Đorđe Đoković)
07.12.2018, 07:48

Povezana lica

č: | fb:

Gradonačelnik Valjeva Slobodan Gvozdenović i Marko Aćimović, direktor preduzeća za informisanje i marketing Global media broadcast d.o.o. Beograd potpisali su ugovor "uspostvaljanje poslovne saradnje u oblasti informisanja".

 

Preduzeće Global media broadcast za 50.000 dinara mesečno, "u cilju blagovremenog i potpunog informisanja o pitanjima od značaja za grad Valjevo priprema tekstove za zvaničan sajt grada Valjeva".

 

U ugovoru nije precizirano koliko tekstova treba da pripremi, piše da se "Global media broadcast obavezuje da informativne materijale dostavlja na dnevnom nivou ili na drugi način u skladu sa dinamikom koju će u toku izvršenja ugovora utvrđivati ugovorene strane".

 

Za pet meseci preduzeću Global media broadcast isplaćeno je 250.000 dinara za 109 tekstova, koliko je objavljeno na sajtu Grada, što znači da jedan tekst, među kojima su i obaveštenja o zaprašivanju komaraca, pešadijskom gađanju i najave manifestacija, u proseku košta 2.293 dinara.

 

Nije jasno kako je baš beogradsko preduzeće Global media broadcast izabrano da piše tekstove za sajt Grada. U nalogu za isplatu 50.000 dinara piše da se novac isplaćuje za izvršenu uslugu "po osnovu Ugovora, a po nalogu gradonačelnika". Ne piše po osnovu čega je sklopljen ugovor, verovatno je sklopljen po nalogu ili želji gradonačelnika.

 

Podsećanja radi, gradonačelnik Slobodan Gvozdenović je krajem maja 2017. godine ukinuo Odsek za informisanje i protokol Grada Valjeva i saopštio da će taj posao ubuduće obavljati Kabinet gradonačelnika. Zaposleni u Odseku za informisanje i protokol, među kojima je i diplomirani novinar, raspoređeni su u druge službe Gradske uprave i Skupštine grada.

 

Osim što gradonačelnik Slobodan Gvozdenović preduzeću za informisanje i marketing Global media broadcast d.o.o. Beograd, plaća 50.000 svakog meseca za pisanje tekstova za sajt, povremeno plaća i oglase. Tako je 50.000 dinara platio za objavljivanje uskršnje čestitke na portalu Kolubarski.info, dok je uskršnju čestitku na Radio Valjevu platio 20.000 dinara preko preduzeća In Network Solution d.o.o.

 

Inače preduzeće In Network Solution, čiji je vlasnik i direktor Zorica Jelača, je osnivač portala Kolubarski.info, čiji je urednik takođe Zorica Jelača. 

 

Preduzeću In Network Solution, po nalogu Slobodana Gvozdenovića, plaćeno je 30.000 dinara za izveštavanje sa šahovskog turnira Memorijal "Momčilo Gvozdenović Triša", ali na računu nije precizirano u kom mediju je bilo "izveštavanje", dok je preduzeću Public Media Communications d.o.o. plaćeno 30.000 dinara za izveštavanje sa istog šahovskog turnira u programu Radio VA dva na 103,5 MHz.

 

Izveštavanja sa šahovskog turnira - Public Media Communications

Izveštavanja sa šahovskog turnira - Public Media Communications

Izveštavanje sa šahovskog turnira - In Network Solution

Izveštavanje sa šahovskog turnira - In Network Solution

 

Na račun beogradskih preduzeća In Network Solution, Global media broadcast i Public Media Communications, iz budžeta Valjeva se uplaćuje svakog meseca novac za razne usluge informisnaja i oglašavanja, kao i za skupštinske prenose, na Radio Valjevo 95,8 MHz; Radio VA dva 103,5 MHz, portalu info24, na portralu Kolubarski.info.

 

Ko je Marko Aćimović, čije preduzeće piše tekstove za sajt grada Valjeva?

 

Marko Aćimović je direktor preduzeća za informisanje i marketing Global media broadcast d.o.o. Beograd i urednik portala info24, čiji je izdavač Global media broadcast d.o.o. Beograd.

 

Marko Aćimović je sin Doris Aćimović koja je 2015.godine za 17.400 evra kupila Radio Valjevo, koje je od marta ove godine zbog blokade računa u stečaju. Direktor Radio Valjeva pre stečaja bio je Zoran Majdak, a danas je odgovorni urednik Radio Valjeva d.o.o. u stečaju.

 

Na sajtu Regulatornog tela za elektronske medije piše da je web sajt informativnog preduzeća Radio Valjeva d.o.o. u stečaju www.info24.rs.

 

Marko Aćimović i Zoran Majdak su od ranije poznati u javnosti po tome što su osnivali medije i firme čija je osnovna delatnost bila organizovanje i emitovanje programa sa kvizovima, o čemu je Blic pisao 2012. godine.

 

Kome je Grad dodelio državnu pomoć od 100.000 dinara?

 

"Romski centar za demokratiju", osnivač Radio Točka koji je emitovao program na frekvenciji 103,5 MHz, podneo je prijavu Agenciji za privredne registre (APR) za promenu naziva medija, tako da je 13.02.2018. godine upisan Radio VA dva na frekvenciji 103,5 MHz.

 

Na sajtu Agencije za privredne registre objavljeno je da je Grad Valjevo na ime državne pomoći dodelio 100.000 dinara Radio VA dva 103,5 MHz.

 

Inače, "Romski centar za demokratiju" je beogradskom preduzeću In Network Solution d.o.o. ugovorom izdao u zakup do 2024. godine, i to 12 sati dnevno, program na frekvenciji 103,5 MHz na kojoj se sada emituje Radio Va dva. 

Valjevo dodleilo državnu pomoć za Radio VA dva

Valjevo dodleilo državnu pomoć za Radio VA dva

 

 

Aktuelno

Krušik (foto: Đorđe Đoković)
U vojnoj fabrici Pre 7 sati 29 minuta

Dve radnice Krušika lakše povređene

U pogonu preduzeća Krušik u Valjevu, juče oko 19.30 došlo je do rasprskavanja alata za kompletiranje kapisle usled čega su dve radnice zadobile lakše telesne povrede, saopšteno je iz valjevske...

Opšta bolnica (foto: Đorđe Đoković)
Još jedna donacija za Valjevsku bolnicu Pre 1 dan 3 sati

"Vega" kupila uređaj za Službu urologije

Valjevska kompanija "Vega" sa 1,7 miliona dinara finansirala je nabavku uređaja fleksibilni cistoskop za Službu urologije Opšte bolnice Valjevo. Uređaj je već instaliran i njegovom upotrebom...  · 2 komentara