Darija Sušić i Bojana Perić (foto: Kolubarske.rs)
Darija Sušić i Bojana Perić (foto: Kolubarske.rs)
05.01.2019, 08:17

“Dani domaćih” u Europromu i u januaru

č: | fb:

Kampanja vajevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u januaru.

 

U prvom mesecu nove godine na specijalnim akcijskim cenama u svim maloprodajnim objektima Europroma biće proizvodi "Zlatiborca".

 

PR menadžer Europroma Bojana Perić kaže da je početak godine vreme kada se analizira urađeno i planiraju akcije koje će biti realizovane u ovoj godini, a među njima je svakako kampanja "Dani domaćih" započeta u septembru prošle godine.

 

Dodaje da poseban vetar u leđa da kampanja bude nastavljena i u ovoj godini jesu sve glasniji pozitivni komentari potrošača i sugrađana, ali i poslovnih partnera, među kojima  su i velike kompanije, poput "Zlatiborca".

 

- Činjenica je da tim komapnijama nije potrebna dodatna promocija njihovog brenda na lokalnim tržištima. Ali razgovarajući sa svima njima došli smo do zajedničkog zaključka da je glavni cilj njihove saradnje u ovoj našoj priči to što žele da nam pokažu da imaju sluha da u ovoj borbi nema velikih i malih svi smo na strani negovanja i čuvanja domaće privrede. Moram da ponovim ono što su svi naši partneri istakli, a to je da kampanja "Dani domaćih" nema za cilj da polemiše o tome da li je i koliko dobro imati uvozne proizvode i kavog su oni kvaliteta. Cilj nam je da pokažemo koliko je jaka i koliko tek može da bude jaka domaća privreda i koliko imamo kvalitetnih domaćih proizvida – rekla je Perić.

Dani domaćeg Zlatiborca

Dani domaćeg Zlatiborca (Foto: Kolubarske.rs)

 

Predstavnik kompanije "Zlatiborac" Darija Sušić, uz zahvalnost Europromu na pozivu da učestvuje u kampanji "Dani domaćih", najavljuje da će do kraja januara, meseca praznovanja, potrošači moći da po pristupačnim cenama kupe sedam proizvida Zlatiborca iz trajne kategorije za koje će popust biti od 25 do 40 posto, kao i četiri nova proizvoda iz polutrajne kategorije.

 

- Pored toga što će naši proizvdi biti na akciji, želeli smo i da nagradimo naše potrošače tako da ćemo tokom januara organizovati preko 20 promocija svakog vikenda u kojima, ne samo da će moći da degustiraju naše proizvode, nego će svaki potrošač za kupljena dva naša proizvoda tokom dana steći pravo da ogrebe srećku. Svaka dobija, a troje najsrećnijih biće nagrađeno vikendom na Zlatiboru za dve osobe, koji daruju Europrom i Zlatiborac, dok će deset potrošača dobiti Zlatiborac poklon pakete, a svi ostali robne nagrade - rekla je Darija Sušić.

 

Promocija proizvoda "Zlatiborca" biće organizovana u šest maloprodajnih objekata u Valjevu, Osečini, Mionici i Kosjeriću.

 

"Zlatiborac" je osnovan 1992. godine, to je porodična kompanija sa sedištem u Beogradu, a proizvodni kapaciteti se nalaze u selu Mačkat na Zlatiboru; ima preko 650 zaposlenih, pretežno mladih.

 

PR menadžer Europroma Bojana Perić je podsetila da su za protekla četiri meseca u kampanji "Dani domaćih" glavnu reč imale velike kompanije i njihovi kvaliteni proizvodi, ali, naglašava, Europrom ne zapostavlja ni male, lokalne i regionalne domaće proizvođače, tako da će narednih meseci glavnu reč imati upravo oni, a većina njih je deo robne marke "Domaće".

 

"U odnosu na 2017. godinu Europrom je prošle godine zabeležio rast od 20 posto prodaje robne marke Domaće koju čini 50-ak proizvida", navela je Bojana Perić.  

 

Kampanja "Dani domaćih" u Europromu počela je u septembru "Danima Jaffe", u oktobru su bili "Dani DTL-a", novembar je bio rezervisan za kompanije "Neoplanta" i "Knjaz Miloš", dok je decembar bio "sladak" uz proizvode "Soko Štarka" i "Pionira".   

 

Aktuelno